Yeh Rishta Kya Kehlata Hai 18 May 2025 Written Update and EDT - Page 17

Episode Discussion

Created

Last reply

Replies

216

Views

14.6k

Users

34

688

Frequent Posters

Posted: 4 months ago

Originally posted by: Ajab.Pehchan

Isse depth hona kehte hain. Something us mere mortals cannot understand smiley39

Aise one dimensional depth honi chahiye to admire the leads. smiley42

I just know for a fact that the moment Armoron apologies to Deviji his mistakes will be instantly forgiven and shoved under a carpet aur sab Abhimaan kilye dobara root karenge smiley20

Without a doubt this will happen smiley42. No one can separate silly girl from silly boy. Her pappi was also like that nuh. She won't change.

Starlight2826 thumbnail
Visit Streak 180 Thumbnail 7th Anniversary Thumbnail + 3

Team Abhira (Gen 4)

Originally posted by: Shinning_AD

Yes, for real! Abhimanyu never said anything this harsh to Akshara. Whatever happened happened only on the white day. And he had just lost his brother too.

But here it’s been happening everyday since 6-8 months

yes that’s what makes it worse..and his love like just ended ..he made abhira his biggest enemy…and there was no external situation..it was all him. Because pookie..didn’t die..she just got lost ..but instead of doing everything he can to find her…he was ending all his relationships..with wife, mother, family..🙄

I just know for a fact that the moment Armoron apologies to Deviji his mistakes will be instantly forgiven and shoved under a carpet aur sab Abhimaan kilye dobara root karenge smiley20

Abhira Deviji deserve better.... She can be stupid crazy and have made questionable decisions previously but she doesn't deserve this is what I say.

I don't know if i laugh over a fact that she is facing exactly what her mother did to others or be like what was her fault. Such sad lyf i must say. smiley19

Originally posted by: nutmeg7

Too early to comment on the future. As long RoPu is still on the show and does not fight with RS, Abhimaan has chances.

Iss season ki love story toh 2 min noodles types nahi thi, dhimi aach par paki chai ke jaisi thi fir bhi husband ne biwi ka multiple IVF kara kar surrogate se baccha paa kar biwi ko buri maa ka tag de kar egg donor bana kar chod diya smiley32smiley32smiley32

Kya fark raha 2 min noodles types love story and dhimi aach par paki arrange marriage to love marriage story mai!!!!! Bahot suna tha 2 min love story thi so fail ho gayi ! Ab dekho dhimi aach par paki arrange to love marriage wale rishte ka haal 🤮

Dhimi aach par paki , maha understanding wali blah blah blu blu love story ka haal dekho 🤮

Genuinely bolu toh 2 min noodles wali love story mai husband ne infertile wife ko aise IVF kara kara kar fertility taana de de kar zinda nahi maara tha .

Kartik , Abhimanyu were wayyyyyyy better than this season’s husband.

Edited by sweet_tania - 4 months ago
Mehersudha thumbnail
Republic Rhythms Aazadi Quest Volunteer Thumbnail Visit Streak 500 Thumbnail + 8

YRKKH Fans

Originally posted by: sweet_tania

Iss season ki love story toh 2 min noodles types nahi thi, dhimi aach par paki chai ke jaisi thi fir bhi husband ne biwi ka multiple IVF kara kar surrogate se baccha paa kar biwi ko buri maa ka tag de kar egg donor bana kar chod diya smiley32smiley32smiley32

Kya fark raha 2 min noodles types love story and dhimi aach par paki arrange marriage to love marriage story mai!!!!! Bahot suna tha 2 min love story thi so fail ho gayi ! Ab dekho dhimi aach par paki arrange to love marriage wale rishte ka haal 🤮

Dhimi aach par paki , maha understanding wali blah blah blu blu love story ka haal dekho 🤮

Genuinely bolu toh 2 min noodles wali love story mai husband ne infertile wife ko aise IVF kara kara kar fertility taana de de kar zinda nahi maara tha .

Kartik , Abhimanyu were wayyyyyyy better than this season’s husband.

dheemi aanch mein pakane lage lekin andar maal nahi hi isiliye poora jhal gaya dheeme dheeme se sab barbaad 😛

Originally posted by: Mehersudha

dheemi aanch mein pakane lage lekin andar maal nahi hi isiliye poora jhal gaya dheeme dheeme se sab barbaad 😛

Aisi bekar overcooked sabziiii se accha 2 min noodle he kha lo 😝

Ajab.Pehchan thumbnail

Sabzi phirse jal gayi hai kya smiley3

Sabzi phirse jal gayi hai kya smiley3

Overcooked Nikli ki isse accha 2 min noodle he kha lo smiley36

Multiple IVF kara kara kar surrogate se baccha paa kar din raat infertility ka taana mar kar buri maa bol kar husband baccha le kar bhag gaya smiley36 yeh dekho dhimi aach par paki overcooked sabzi jaisi shaddi smiley36

Edited by sweet_tania - 4 months ago
Mehersudha thumbnail
Republic Rhythms Aazadi Quest Volunteer Thumbnail Visit Streak 500 Thumbnail + 8

YRKKH Fans

sabji dheeme se jhal gayi khaa nahi sakte khila nahi sakte sirf phekni hi 😜 2 mins noodles bhi sab ki kismat mein nahi hi. Kab room mein ghuse pehli baar 6 yrs mein kab cake khilaye aur kisko yaad karke khaand kar diye 2 min mein ki 4 mahine ke baad report se yaad agaya paakhand🤪