Originally posted by: TrickyMind
😂😂
Break k baad wale promo se toh lag raha hai k yeh khatra zeeshan k sar pe mandra raha hai abhi
Areyy. Munna from DDT have already sent Zeeshan chicha out of BB thrice. Munna sir is BB himself.

Episode Discussion
Originally posted by: TrickyMind
😂😂
Break k baad wale promo se toh lag raha hai k yeh khatra zeeshan k sar pe mandra raha hai abhi
Areyy. Munna from DDT have already sent Zeeshan chicha out of BB thrice. Munna sir is BB himself.

Amaal ne apne best moment mai zeeshan, baseer, shehbaazr aur Kunnu ko thanks kar liya
Tanya offend dikhi
Neelam ko rona aa gaya
Originally posted by: Chingaari
Waise toh tumhara mera koi locha nahi hai phir bhi just for fun sake now i want chicha in secret room
Kahi na kahi thodi bohot makaaaari main tum main bhi dekhta hoon.
Nehal bhi chalti phirti black nano lag rahi hai aaj
Farhana toh captain Nehal ki kafi chamchagiri kar rahi hai
Zeeshan - Tanya ko gamer bol raha, usko ab apne team mein nehi rakhna chahte
Eliminate ho gye
Boss ka aura hai
Zeeshu ny boss ko group sy nikala, zeeshu ghar sy hi nikal giya
Originally posted by: TrickyMind
Farhana toh captain Nehal ki kafi chamchagiri kar rahi hai
Inn dono ki chamchagiri ki wajah sirf Malti hai. Divided by Malti, united by chamchagiri.
✴⚛ 🎀 𝒜𝓂𝒶𝒶𝓁 𝑀𝒶𝓁𝓁𝒾𝓀 𝒜𝓅𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾☯𝓃 𝒯𝒽𝓇𝑒𝒶𝒹 🎀 ⚛✴ Imagine a guy who walks into a studio, spills a little bit of magic, a...
270