Originally posted by: SunShine_Soul
A few days ago I saw a comment Instagram pr aik middle aged lady Yumna ko home wrecker keh rahi thi even woh keh rahi thi ky usky about proof bhi hain ๐ apny source ky about baat kr rahi thi ๐
Thats some random woman making random comments. proof hai toh kab ka dekha di hoti๐.
I don't even find wahaj and yumna to be that close.