Nice to see u 'nd read u again Nandini 🤗, i hope u ll not go again, i like ur update , like always very well write👏
do u konw wht i think , if the story 'll begin from the begining , do u noticed Avi wear the same black kurta of their pehle mulakat , when he arrive where this Thakur is , he 'll get 2 maar him but he 'll see Arpita , he ll stop , but say 2 him self it s just my imagination it s not here , but in fact it s really her , he 'll be very confused , disapointed 'nd let the thakur go far, he can t brok his kasam to her lovely wife even he is really angry after her , but is stronger than him , her love is very stronger,
Laken PJ , wht if he don t throw Arpita, wht if he wanted blackmail BJ? he know all her secrets , if he tel just a little 2 Avi he ll destroyed all her plans ,
I m just thinking, 'nd u know CV make always wht he want , 'nd poor of us we follow them 😔.
C'est bien de te revoir et de te lire Nandini 🤗, j'espere que tu vas pas repartir encore , j'adore ton rsum, comme toujours un bon crit 👏
Je suis juste entrain de rflchir, si l'histoire recommence ds le dbut, vous avez remarquez que Avi porte la mme kurta noire que leur premire rencontre, quand il arrivera ou est le Thakur, quand il ira le frapper il verra Arpi , mais il se dira que c'est juste son imagination , mais en ralit c'est vraiment elle, il sera vraiment confus et dsapoint et laissera le Thakur partir au plus loin, il ne peut rempre la prommesse qu'il a faite sa femme chrie, mme si il est en colre ebvers elle, mais c'est plus fort que lui , son amour pour lui est fort,
Mais le PJ , et si il n'avait pas jeter Arpita ? et si il veut faire du chantage BJ? il connait tout ses secrets , et si il en dit juste un peu Avi , il dtruira tout ses plans,
Je suis juste entrain de rflchir , mais vous savez que les CV feront toujours ce qu'ils veulent , et pauvre de nous nous les suivons 😔