MereMahiyaa. thumbnail
14th Anniversary Thumbnail Trailblazer Thumbnail + 4
Posted: 13 years ago
\

Cant wait too see the ME Because al those comment and Topics about ii
i finished work i am at Home soo Its time for the ME

Did some one do a WU ??
Edited by X.Sisi94 - 13 years ago

Created

Last reply

Replies

12

Views

1.5k

Users

3

10

Frequent Posters

Hetp thumbnail
13th Anniversary Thumbnail Rocker Thumbnail Engager Level 1 Thumbnail
Hey it was indeed fabulous ME...
written updates r not posted yet,but u can check live updates out here
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3011954
Edited by Hetp - 13 years ago
tamzin43 thumbnail
13th Anniversary Thumbnail Voyager Thumbnail Networker 1 Thumbnail

Originally posted by: X.Sisi94

\

Cant wait too see the ME Because al those comment and Topics about ii
i finished work i am at Home soo Its time for the ME

Did some one do a WU ??

niet worden gemist de aflevering .. het was fantastisch. kan niet voor maandag wachten op een aantal scnes gohem😍😍
😍

please do not miss the episode ..it was fantastic .cannot wait for Monday for some gohem scenes

MereMahiyaa. thumbnail

Originally posted by: Hetp

Hey it was indeed fabulous ME...
written updates r not posted yet,but u can check live updates out here
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3011954

Thanks You Hetal 😃
MereMahiyaa. thumbnail

Originally posted by: tamzin43

niet worden gemist de aflevering .. het was fantastisch. kan niet voor maandag wachten op een aantal scnes gohem😍😍
😍

please do not miss the episode ..it was fantastic .cannot wait for Monday for some gohem scenes

Wow ik heb net de hele aflevering gezien en het was Fantasties helemaal Geweldig kan niet wachten op Maaandag👏
tamzin43 thumbnail

Wow ik heb net de hele aflevering gezien en het was Fantasties helemaal Geweldig kan niet wachten op Maaandag👏

ik ook het is zo spannend... maandag kunt u snel komen .. Ik hoop dat we hebben een aantal romantische scnes gohem😳😳

MereMahiyaa. thumbnail

ik ook het is zo spannend... maandag kunt u snel komen .. Ik hoop dat we hebben een aantal romantische scnes gohem😳😳

Ik hoop het ik was de hele tijd de tijd aan het bijhouden op werk ik moest tot 5 werken vandaag ik werk namelijk in de weekends. ik denk dat we maandag zowieso een leuke aflevering Krijgen!
tamzin43 thumbnail

Ik hoop het ik was de hele tijd de tijd aan het bijhouden op werk ik moest tot 5 werken vandaag ik werk namelijk in de weekends. ik denk dat we maandag zowieso een leuke aflevering Krijgen!

wow moet je moe ... werken voor zoveel dagen, zelfs in het weekend nou ja gewoon rusten en hopen op maandag voor een fantastische aflevering😃
MereMahiyaa. thumbnail

wow moet je moe ... werken voor zoveel dagen, zelfs in het weekend nou ja gewoon rusten en hopen op maandag voor een fantastische aflevering😃

Ik ben Kei Moee maarja nee ik werk alleen in het weekend doordeweeks heb ik natuurlijk gewoon school alleen op vrijdag en zaterdag werk ik gelukkig!

tamzin43 thumbnail

Ik ben Kei Moee maarja nee ik werk alleen in het weekend doordeweeks heb ik natuurlijk gewoon school alleen op vrijdag en zaterdag werk ik gelukkig!

dat is goed niet wilt om jezelf te doden met te veel stress ... maar met school er ook een hoop druk van mijn dochter is 14 en om de andere dag heeft ze een test of iets dergelijks en ze moe zijn op school de hele dag wel eens dat ze laat thuis 08:00 thuis komen een paar dagen om 16.00 uur of 17.00 .. Nou ja de zomer vakantie een maand weg en dan zal ze zeggen mama ik ben niets te doen vervelen 😆😆😆