Siddhu panuati laga raha hai Bumrah ko
Match Discussion
Siddhu panuati laga raha hai Bumrah ko
1 toh gayi 3 aur jaayengi🙏Originally posted by: FlauntPessimism
Nhi ji..
40 runs is nothing...7 wickets hain unke. And no baller is balling like theirs did..
2-3 aur girein to shayad I will
Woohoo big wkt. Yay Boom boom
14.1 Bumrah to Rizwan, OUT
Mohammad Rizwan b Bumrah 31 (44b 1x4 1x6) SR: 70.45
Shadab at number 6 for pak
80 runs se India ki haalat kharab huyi thi
Go bhumrah 
Rizwan wicket 
Koi Siddhu ko roko yeh Bumrah ke peeche pad gaya hai
Rizwan na jaata to bhi theek tha he was maintaining low run rate
Match phaans giya hai
Siddhu panuati laga raha hai Bumrah ko
Usko bolo koi to shut his mouth up... Afridi ko bol Raha tha India ke paas middle orders hai Pak ke paas nahi hai...middle orders ne babaji ka thullu Diya 

https://www.cricbuzz.com/cricket-news/139529/usa-canada-cricket-to-stay-suspended-mauritius-membership-confirmed ODI proposal was 40/40 over not...
5 t20I vs eng Atleast 3 matches starts late for us -- 10 pm While 3 ODI - 3.30 pm / 5.30 pm last at 3.30 pm
Pak v SL 2 test in pak (WTC - Current cycle
Pakistan set to play 3 ODI VS mighty Aus in pakistan Details coming up!
In Dubai 8 matches.... More on soon.... Pakistan Shaheens (A)squad: Shamyl Hussain (captain), Abdul Samad, Arafat Minhas, Ahmed Daniyal, Akif...
0