Yeh Rishta Kya Kehlata Hai - 27 Aug 2025 EDT
AFTER MATHh. 26.8
Big Boss 19: Daily Discussion Thread - Aug 27, 2025
Navri - The Hawasi Mistress
YRKKH SM updates, BTS and Spoilers Thread #126
🇮🇳 Big News for IndiaForums Members! 🇮🇳
Who killed Anshuman; mara kaise ?
Maza nahi aaya😒
Suniel Shetty Looses Cool On Stage
Alia Bhatt Slams Media For Sharing Video Of Her House
Sunita Ahuja Claims Her Son Doing Better Film Than Saiyaara
Why are there no happy moments
Tanya is due a WKW class
Param Sundari review and box office
Case Filed Against SRK Deepika
Boney Kapoor Moves High Court On Sridevi Property Case
Anupamaa 27 Aug 2025 Written Update & Daily Discussions Thread
Originally posted by: Mibenija
OMG, die Herzen schmerzt, meine Seele weint, wir haben unsere Vidha-Meisha gestohlen, oft habe ich das gezhlt, viele Male alle Meisha-Szene, sie sind mein Alltag, meine Therapie, wenn ich mich schlecht fhle, leide ich viel, Rupali gehe hin Hlle als fertige Serie vor Ende, wie unsere Eisha von unserem Mishal und Gert Versagen Jahrhundert getrennt. Meisha, entspannt, natrlich, magisch, perfekt, fantastisch, dass niemand Erfolg haben wird, ich hoffe, ich bin nicht der einzige Verrckte, aber kann nicht gegen ihn. Ich phantasiere, dass Meisha Phnomene zusammen und beenden, was noch rckgngig gemacht wurde. Ich liebe diese beiden wunderbaren Menschen, starker Charakter, ich mchte in deinen Zielen erfolgreich sein, ich glaube an sie.
TFS Dazz! I always wonder why Mishal doesn't participate in award functions????
Honestly Dazz, this is all I remember from that award show & Eisha getting an award.
Sadly, this was not a live performance since Mishal was never present, as we all know.It was indeed a beautiful performance & they looked memerizing together.I think Eisha should consider herself very lucky to have had her debut show with such a fineActor as Mishal .