Yeh Rishta Kya Kehlata Hai - 23 Aug 2025 EDT
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai - 22 Aug 2025 EDT
THAKELA LOVE 22.8
Bluffmaster IF Season 1 (Sign-up Open)
SHAADI HOGAYI 23.8
Geetmaan finally got married 😍
Rathores are here- Gen 5
Ranbir is accused of secretly following Deepika in social media 😆
When you’re in love with ddp
Govinda Sunita Ahuja Divorce Case Update
🚨 Scheduled Downtime Notice 🚨
Pick one Emraan Hashmi song
Anupamaa 23 Aug 2025 Written Update & Daily Discussions Thread
Just Casual EMA
Abhira: Life main problems ho chalega lekin Armaan na ho..
Important Notification regarding IF
What’s next for Hrithik Roshan after a hat-trick of flops?
Hi Chatter Di 'nd all of u girls, i like the topic, who 'll be our Miss marpel of Lalanpur 😆
For now thts my opinion my be i can change bcs this story change all the time.
Salut Chatter Di et vous les filles, j'adore le sujet, qui sera notre Miss Marpel de Lalanpur 😆
Ma premire rponse sera Bhootni (Le Fantme) et juste aprs Avi , car Bhootni est vraiment malicieuse , et trs intelligente, mme si Avi l'a reconnait mais des fois il auras des doutes si il est convaincu que Arpita est vraiment morte , mais Bhootni ne crois pas au hasard , elle n'est pas sentimentale , elle est pratique comme femme, elle auras des soutes 80% que c'es Arpita et voudra convaincre Avi que c'est pas Arpita , mais leur mes sont connects ce qui l'empchera de croire Bhootni, ce que je vois jusqu' maintenant c'est que Avi est perdu , comme je l'ai dit avant il joue le rle d'une poupe tout le monde lui disent des choses et il les croient (il a cru RV ) l'exception d'Arpita cette fois, il ne semble pas prendre la situation en mains et va chercher la vrit, vous vous rappelez quand j'ai souhait qu'il est un rle positif et non passif.
Pour l'instant c'est mon opinion , peut tre que je changerai d'avis car cette histoire change tout le temps.
Hey MeeraOriginally posted by: Kalitondra
Haan Chatter Di , like u said let s see pictutre baki hai dosts
😆W 're all agree tht Sonam is a duplicate of Arpita , she eally look like her , with a new look , so all 'll say tht Arpits back from death world, but the yakeen is the Bhootni devil mind 'nd a such Avi ka pyaar who would make a difference, i want Avi make something diffrent this time , i want him do something to bring her love 2 zindegi , i mean all this story , Arpita day after day proved her love , devotion, she is dead for him, but wht he did for her? he save her , isn t his duty , i want him do something over than duty like a husband ya bhayaji , a mindblooing thing tht never anyone can think he is able 2 do it 2 proove his love for her hamesha ke liyeOui Chatter Di, comme vous l'avaez dis laissons voir , et l film continue mes amies 😆Nous sommes toutes d'accord que Sonam est la rplique d'Arpita, elle lui ressemble, ave un nouveau look, alors tous dirons que c'est Arpita qui est revenue du royaume des morts , mais la certitude est que l'espeit dmoniqaue de Bhootni et le vrai amour de Avi feront la diffrence, je veux que Avi fasse quelque chose de diffrent cette fois, je veux qu'il fasse quelque chose qui fasse revenir son amour la vie , je veux dire tout au long de cette histoire , Arpita jour aprs jour a prouv son amour , son dvouement, elle est morte pour lui, mais qu' a t il fait lui pour elle ? il a asauv, n'est ce pas son devoir, je veux qu'il fasse quelque chose de plus que son devoir de mari ou de Bhayaji, quelque chose d'extraordinaire que personne ne pens qu'il pouvait le faire pour lui prouver son amour pour l'ternit.
Originally posted by: BenNevis
Hey Meera
This is what im expecting from Avi. Since they got married , only Arpi did all the sacrifies and suffered a lot whether its protecting her husband or guiding him whatever he doing without thinking , she is always there for him. Ofcourse Avi saved her from the clutches of RV's torturre from jail but its not well enough to prove his love.More over he suspected his love believing in others what they said and showed. But didn't believe his wife for a second and gave her to prove coz he thinks (sorry he never thinks but feels)that whatever he do is alwys right in his perspective.IMHO he is never a good husband so far. He always minds his own. He always proclaims he loves her a lot but just words not any actions.I wish and hope when he learns Arpi innocent from that time onwards he should use his brain every time even its Bj says something. I thought Arpi's so called death brings his brains back. still im failed to see it. so im eagerly waiting to see some brains and his love in action to his beloved wifee.