Posted: 9 years ago

Originally posted by: ashiii333

mjhy bhi part chahieye

aur mjhe update chahiye 😆
AkaiBara thumbnail

Originally posted by: aarzoo50

🤗 thanx a lot ashii...
btw it vl b Dr. Mehreen... arzoo is js my username n forum mai its Heena fr all my frndz...
u vl do well surely 😊

so doc thnxx again ðŸ˜›
etny naam but i likr arzoo...
aarzoo50 thumbnail

so doc thnxx again😛
etny naam but i likr arzoo...

🤣 🤣 yaha to aur b miley hai...tum arzoo hi bulao... username kahi to use ho 😆
AkaiBara thumbnail

Originally posted by: aarzoo50

🤣 🤣 yaha to aur b miley hai...tum arzoo hi bulao... username kahi to use ho 😆

hana mjhy aarzoo hi pasand hai...
aarzoo50 thumbnail

hana mjhy aarzoo hi pasand hai...

😳 🤗
AkaiBara thumbnail

🤗
AkaiBara thumbnail
                                 Adhoori Mohabbat

Banner Credit goes to Immortal Love... ðŸ¤—

Part 13:

Ayesha was walking on the roads of Delhi aimlessly... She spotted a bench on the other end of the road and reached there... she was sitting from a long time... Asad was observing her moves from a while... actually he was chasing her but he was unable to express the reason to himself...

Anjaane ho tum, jo begaane ho tum
Jo pehchaane lagte ho kyun
Tum gehri neendon me jab soye soye ho
Toh mujhme jagte ho kyun

Ayesha was crying like there is no tomorrow and tears were making a move from his eye too and didn't even knew the reason... his heart was also aching by seeing her crying like this...

Jab tujhko paata hai
Dil muskurata hai
Kya tujh se hai waasta
Kya tujh me dhoondu main
Kya tujh se chaahu main
Kya kya hai tujhme mera
Jaanu na main tujhme mera hissa hai kya
Par ajnabi apna mujhe tu lagaa..

Asad made his way towards her and sat near her... she was not aware of his presence till he placed a hand on her shoulder... she looked at him with surprise visible in her eyes... she had never accepted him there with her... he understood her confusion..

Asad: I m sorry...

Ayesha: app kyun sorry bol rahy ho...

Asad: actually mjhy nahi pata tha k Rehan us deal k peachy kyun tha but I m really sorry hum dono ki vaja se apko us ghatiya admi k room main jana para... or ab apki job...

Ayesha: it's okay... apki galti nahi hai... meri job aaj nahi to kal jani to thi..

Asad: I didn't wanted to interrupt but app Rehan k sath kafi time se hain or...

Ayesha: Sir ko hamesha mujh se problem thi... yeh issue to aik bahana tha...

Asad: ab app kya Karen gi???

Ayesha: Asad meri life main sirf or sirf Aman hai or main nahi chahti k usy koi bhi problem ho or bas apko pata hai job nahi hai to kya hua mera beta to mere sath hai...

Asad: I must say you are a good mother...

Ayesha: that I m... apko pata hai jab Aman ne apny father k barey main pocha tha to mene sab btaya kyun k main nahi chahti thi k usy bahir se pata chaly...

Asad: Aman is quite understanding child...

Ayesha: wo apni age se boht zaida smart hai or boht badi badi baatein karta hai...

Asad: I know...

Ayesha: aik baat pochon???

Asad: Aman ne aj apko wish kiya right???

Asad: haan...

Ayesha: but apki anniversary to Valentines Day par hoti hai so I mean...

Asad: apko kesy pata???

Ayesha: mujhy Ayan or Najma ne app k or Zoya k baarey main btaya tha and I know she looks like me...

Asad: actually... aj k din mene pehli dafa Zoya ko dekha tha or mere liye uss k sath spend kiya hua har lamha special hai so...

Ayesha: app Zoya se boht pyaar karty hain na...

Asad: hmmm... he nodded with teary eyes...

Ayesha: Allah app dono zaroorr milayega... or Aman ko yeh sab kesy pata...

Asad: Zoya k janey k bad Aman ne mjhy phir se zindagi ka matlab btaya or yaqeen dilaya k Zoya aj nahi to kal mere sath zaroor hogi...

Ayesha: Allah apny special logo ka imtehan leta hai apko bas har hal main uska shukar adaa karna chahieye...

Asad: app etni tension main ho kar etni positive kesi hain...

Ayesha: Asad jab app akely hoty ho or apko pata ho yaha apki help k liye koi nahi hai to apko khud sambhalna parta hai... mein ne boht time akely spend kiya hai or agar kisi ne mera sath dia hai to wo hai Allah ki zaat...

Asad: can I ask you something???

Ayesha: ji pochieye???

Asad: app ne kabhi Aman k father contact nahi kiya I mean he really need a father...

Ayesha: mein nahi chahti k mera beta apny hi baap k liye boojh ban jaye... apko pata hai jab mjhy Aman ki heart disease ka pata chala main un k pass jana chahti thi par...

Asad: par...

Ayesha: Asad ho sakta hai wo apni life main aagy ja chuky hoon or mere jaaney se unki family main problems aayen uss se better hai k Aman or mein unhy disturb na karein...

Asad was amazed by her reply... she was such a gold heart person... come on she was thinking too good about thatman who left her years ago...

Tujhse taalluk jo nahi kuch mera
Kyun tu lage hai apana saa
Dekhu jo tujhko ik nazar
Jaaye bhar mujhme hai mera jo khala
Zindagi me khushi tere aane se hai
Warna jeene mein gham, har bahane se hai
Hai yeh alag baat hai hum mile aaj hain
Dil tujhe jaanata ik zamaane se hai
Par ajnabi apna mujhe tu laga
Jaanu na main tujhse mera rishta hai kya

Asad: you still love him...

Continue in the next post...

Edited by ashiii333 - 9 years ago
AkaiBara thumbnail
Remaining part...

Asad: you still love him...
Ayesha: Asad hum aik baar jeety hain, aik baar marty hain or pyaar... pyaar bhi aik baar hi karty hain... the thing is that I can't forget him even he didn't showed up from last few years but still I miss him... if he could be there nobody dares to point a finger at me and my son... you know what sometimes I really wish k hum sath hoty to aj life kuch or hoti but... I m sorry I went with the flow... she said wiping her tears...

Asad: no it's okay... jab Zoya mjhy chor k gayi thi actually wo mere kehny par hi gayi thi but mjhy aj bhi lagta hai k kash uss ne mujh se argue kiya hota...

Ayesha: yeh jo "kaash" word hai na boht bura hai... kabhi kabhi mujhy bhi lagta hai k mjhy apny bety ko uska haq dilana chahieye but I can't my self-respect doesn't allow me...

Asad: app jis se pyaar karty ho na uski galti main bhi logic mil jata hain... but mjhy yeh sab Zoya k jaaney k bad realize hua...

Ayesha: I don't know why I m sharing all this with you but I feel little bit relax now thanks for being here...

Asad: or apki vaja se mene wo sab confess kiya jo shayad main ne aj tak khud se bhi nahi kiya tha...

Ayesha: apko kya lagta hai... kya main Aman k sath sahi kar rahi hoon...

Asad: Rehan jo kaha wo uski mentality thi... Aman apka beta hai or jaha tak main janta hoon app dono Aman k father se boht pyaar karty ho but app dono janty ho k wo app k sath nahi hain phir bhi app dono apni life se satisfied ho that's matter Ayesha...

Ayesha was hearing him with eyes glued on him... Ayesha was very happy that he understands her situation... she don't know why but she just hugged him and hid her face in the crook of his neck... Asad was shocked by this but when she placed her head in the crook of his neck he felt that he had experienced that touch already... he didn't wanted to bring the thought of her being Zoya again... he didn't hugged her back but her tears brings him back to reality and he just hugged her back to comfort her...

Aankhon ne aankhon se kahi daastaan
Tumko banake raazdaan
Baahon me jannat aa gayi khushnumaa
Tum jo huye ho mehrbaan
Jism se jism ka yun taaruf huaa
Ho gaye hum sanam rooh tak aashna 
Ek zara jo chale do kadam saath me
Mill gaya hai hume zindagi ka pata

They broke apart after a while and she was still crying... Asad wiped her tears and told her not to cry...

Ayesha: I don't know why but I feel like hugging you... etny arsay bad kisi ne mere or Aman k liye achy words usr kiye... I m sorry agar apko bura laga ho to...

Asad: its okay I think etni emotional talk k bad it was necessary...

Ayesha: thanks for being her...

Asad: I wanna do something for you...

Ayesha: like what???

Asad: app Bhopal aa jaiye I mean app mery office main job kar sakti hain...

Ayesha: app ne keh dia vohi boht hai...

Asad: no Ayesha listen... apko Mumbai main etni easily job naho miley gi or phir Aman wo akela bhi nahi reh sakta app vaha aa jayen gi to Aman k liye bhi acha hoga...

Ayesha: Asad I can't...

Asad: apko kahi or bhi to job karni hai na...

Ayesha: par main aisy app se favor nahi ly sakti...

Asad: koi favor nahi kar raha main... you know what I m quite selfish... mjhy Aman se milny ka bahana chahieye... he is like Zoya so mjhy zaida guilty feel nahi hota...

Ayesha: but mjhy time lagy ga... actually mene Rehan Sir se kuch loans liye huway hain wo repay karny hain or...

Asad: I will handle that...

Ayesha: no way Asad...

Asad: achaa to app kesy repay karo gi...

Ayesha: main apna beach house mortgage karny vali hoon Sir ko loan dena hai or Aman k health issue ki vaja se savings bhi nahi hain to...

Asad: to app apna ghar mjhy mortgage kar dejieye I mean not in that terms main apka loan repay kar donga or app thora thora kar k apni salary se mjhy wapis kar dena phir to apko koi problem nahi hai...

Ayesha: nahi par...

Asad: just say yes or no...

Ayesha: I need some time...

Asad: it's now or never...

Ayesha: par Rehan Sir...

Asad: mjhy ab us k sath koi business nahi karna and I promise wo apko kuch nahi kahy ga...

Ayesha: but...

Asad: or apko mere sath kaam kar k iss tarha ka experience nahi hoga...

Ayesha: I trust you...

Asad: so deal you are coming to Bhopal... he said offering a hand...

Ayesha: okay deal... she said shaking hand with him...

Asad: okay...

Ayesha: but mera kaam???

Asad: vohi PA vala jo apko aata hai...

Ayesha: par apka PA???

Asad: uska promotion ho gya...

Ayesha: okay...

Ayesha was looking at him without blinking her eyes... she scolded herself for that but she was unable to tore her eyes away from his eye... she concentrated on his eyes and remembered a blue image of his teary eyes in black & white... she was shocked by the sudden flashback... Asad was feeling uncomfortable under her gaze and he looked everywhere except her...

Anjaane ho tum, jo begaane ho tum
Jo pehchaane lagte ho kyun
Tum gehri neendon me jab soye soye ho
Toh mujhme jagte ho kyun

Jab tujhko paata hai
Dil muskurata hai
Kya tujh se hai waasta
Kya tujh me dhoondu main
Kya tujh se chaahu main
Kya kya hai tujhme mera
Par ajnabi apna mujhe tu lagaa..

Asad and Ayesha came back in the hotel together and wished each other a late good night and left for their respective rooms...

Precap: Ayesha coming to Bhopal...
                Haira's entry...
               Twist of a Letter...
So that's it...
kesa laga???
ignore my mistakes...
hit like and leave ur feedback...
next update till 40+ likes and 20+ comments...
with love Ashiii...
jas91 thumbnail
Anniversary 10 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 2
res
unres

luckily i m 1st again
yeh mere saath mostly tere thread ke saath hi hota hai Aashi😆
Updt was wonderful😃
Asya got emotionally & professionally connected😉
Glad dono ne apne dil ki kuch baaten share ki
Asad is amazed & proud seeing her positivity
Zoya is coming back in Bhopal 
guess they will stay in KV on Asman demand😉
plus I know Rehaan is nice guy but still kya is sab ka asar Nuzat ke rishte pe padega is baat ki tension kisi ko hogi kya😕
Edited by jas91 - 9 years ago