Yeh Rishta Kya Kehlata Hai - 09 Aug 2025 EDT
SHOWING MIRROR 9.8
CID episode 67 - 9th August
Red flag vs. Green flag
RAKSHA BANDHAN 10.8
Cheating of shameless couple
Rahul Sharma Quits?
What's happening??????????????????
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai - 10 Aug 2025 EDT
Jaya was madly in love with Aishwarya, then what went wrong?
How Funny
Gen Z Bollywood Is Here!
Urvashi questions National Award for choosing Best Actress
Aryan attended the Saiyaara success bash!!
Sidharth and Janhvi rampwalk and promotion videos
💇♂️ Happy Independence Day 💇♂️
Globetrotter - Mahesh Babu Priyanka Chopra
Anupamaa 10 Aug 2025 Written Update & Daily Discussions Thread
23 years of Mujhse Dosti Karoge
T20 Asia Cup 2025 - Dubai 09/09/2025 to 29/09/2025
Thank you sony.Ashni are truely magical.Tabhi toh hum unhe bhul nahi pate.Originally posted by: sonyjknum
Beautiful post Alkaji,awesome caps and a perfect song,love the song and our Ashni are just magical,very good job done👏
My pleasure always Alkaben!! 🤗 Other songs of Rahat Fateh Ali Khan which are my fav. Are "Tere mast mast do nain", "Tum jo aaye zindagi mein baat ban gayi" & "Aaj din chadya tere rang mann ka". Am planning to make songposts on all these songs as & when time permits 😳 But a request: could u please make VM/SS for "Aaj din chadya" from "Love aaj kal"?? Kerala track caps/scenes will be perfect for this song!!Originally posted by: alkaparmart
Thank you tupu for your lovely feedback.I love this song too.Rahat Fateh Ali khan's songs always touch our hearts.
I can try it Tupu.Waise muze jag guna suna lage bhi bahoot pasand haiMy pleasure always Alkaben!! 🤗 Other songs of Rahat Fateh Ali Khan that are my fav. Are "Tere mast mast do nain", "Tum jonaaye zindagi mein baat ban gayi" & "Aaj din chadya tere rang mann ka". Am planning to make songposts on all these songs as & when time permits 😳 But a request: could u please make VM/SS for "Aaj din chadya" from "Love aah kal"?? Kerala track caps/scenes will be perfect for this song!!
Thanks Alkaben. And I love "jag soona soona lage" song too. It is a perfect song for kerala track but its so very sad 😭😭😭Originally posted by: alkaparmart
I can try it Tupu.Waise muze jag guna suna lage bhi bahoot pasand hai
Ktlk toh kum khushi aur jyada gum hai.kya kar sakte hai?😆😆Thanks Alkaben. And I love "jag soona soona lage" song too. It is a perfect song for kerala track but its so very sad 😭😭😭
Thank you Heena,yes Rahat Fateh ali khan is my and tupu's fav too.Waise toh muze sare classical aur Gazzals singer achhe hi lagte hai.Pop singers pasand nahi haiSuperb post alkaben..Ashni se lagan hi toh lagai hai...miss them terribly..very lovely lyrics and rahat fateh ,he is my fav.singer...
Originally posted by: alkaparmart
Thank you Heena,yes Rahat Fateh ali khan is my and tupu's fav too.Waise toh muze sare classical aur Gazzals singer achhe hi lagte hai.Pop singers pasand nahi hai