brief update for 12 sep
srry guys for not giving d update yesterday as my net was not
working....n yes i m bak!
in d starting dey show vishu in d hospital talking 2 shubham n saying sorry 2 him!
(doing drama only)he says 2 him will suh will forgive him shb says she is waiting for u vishu crying
n says i always misunderstood her...shub says suh will forgive u n leaves ....
vishu bak in his evil looks meenal calls her n tells her dat suh will come 2morrow 2 meet u he says i dont like her meenal says u have 2 make her weak...from behind alpa come n she change d topic...
she says 2 alpa dat will suh go 2 meet vishu? she says i will talk 2 her..meenal saysdat i m very lucky 2 have daughter like u!
alpa talks wid suh n tells hr 2 meetvishu suh say ok..suh is going 2 meet vishu when nih comes n tells her dat i m going from ur life n i m taking wid me dmoments i had spended wid u n my love!!!
suhana leaves in d car looking behind nihall from d car mirror... suh in d hospital 2 meet vishu ....vishu talking 2 sush telling her i love u n in my life i only loved u n nobody else!n nobody can takes dis place suh listen dis n crying she goes outs n thinkind d moments wid nihall n vishu cruelty she faints n in her dream she sees dat
its dark every where...she is saying help help... n she see a light she runs towards it... doc wakes her up n asks r u ok she says yes!
she calls 2 nihaal crying n tells himnot 2 leave her he says i know wht vishu did he says now its enough we will get married 2 day suh shocked...