The Author of this post have chosen to restrict the content of this Post to members only.
Episode Discussion
@Sultan
Trust me I don’t even hate her..I’ve always said she’s better than many.But yahan comments hain hi itne funny.
Kunika - I wont do duty until Farru folds
Farru - Kunika ji, you need to chill, peche hi par jati hain
Waise guys - suna hain woh aane wala hain this weekend. Wohi - leather jacket wala. Black leather jacket wala. Arrein - nahi pehchaana?
Sigh. Chingu neh bhi nahi pehchaana tha usse 
Farahna amaal ko suna kaar Gaye kaise lage mere haath ki roti
Kaal mere haath plate liya thaa na 
Poll - this season should be coined:
1. Rotlu
2. Sorry
3. Nautanki
Best answer ke liye points ameeron ki ameer Chingu ke jhole mein se milenge
Main kafi der se samajh gayi thi ke sp saab ddt ki copies check kar rahe hain kabhi bhi bomb phod denge 
BB 2 baar badal k daant chuka hai Neelam ne chhup chhup k chithhi padhi phir bhi Neelam abhi Tanya ko bata rahi hai uss ne letter mai kya padha 😅
Poll - this season should be coined:
1. Rotlu
2. Sorry
3. Nautanki
Best answer ke liye points ameeron ki ameer Chingu ke jhole mein se milenge

Bajaj and Farru are chilling together
Baaz ko mirchi lag rahi hain
✴⚛ 🎀 𝒜𝓂𝒶𝒶𝓁 𝑀𝒶𝓁𝓁𝒾𝓀 𝒜𝓅𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾☯𝓃 𝒯𝒽𝓇𝑒𝒶𝒹 🎀 ⚛✴ Imagine a guy who walks into a studio, spills a little bit of magic, a...
270