Amal called only the guys as his friends - girls ko izzat hi nahi
Episode Discussion
Amal called only the guys as his friends - girls ko izzat hi nahi
Bajaj naraaz hai ashnoor se ...usey lag raha hai ke cooking maine ki aur credit ashnoor ko mil raha hai
Malti ne bartan ki duty lene mana kiya toh Armaan ne bartan ki duty le li .. Lagta hai Amaal kabhi Deepak Chahar ka fan reh chuka hai 😂
Tanya-neelam wooh deserve karte hai
Nelaam-ha captaincy mai nahi kiya but yaha he deserve
outside
Amaal and Shehbaaz is upset
Ki aab baat hi nahi karne 
Tanya pe camera person ka full focus - while Amal is singing about the boys
Amal ne Kunika ko chi special thanks bola - but Tanya ko dekha bhi nahi 
Amaal aaj bb ke baap tak pohanch gaya 
Farhana sab jagah apna insult karwane chali jati hai
GK - ne do baar Farhana ko taunt kiya 
✴⚛ 🎀 𝒜𝓂𝒶𝒶𝓁 𝑀𝒶𝓁𝓁𝒾𝓀 𝒜𝓅𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾☯𝓃 𝒯𝒽𝓇𝑒𝒶𝒹 🎀 ⚛✴ Imagine a guy who walks into a studio, spills a little bit of magic, a...
270