Abhishek -nehal
Mai apna halwa eek saath khaa lu
Ya thooda thooda karke khaauu apko kya 
Episode Discussion
Abhishek -nehal
Mai apna halwa eek saath khaa lu
Ya thooda thooda karke khaauu apko kya 
Bajaj ne Noor ko Baseer se baat karne se mana kiya
EWWW
Originally posted by: TrickyMind
Motivational speech thi woh- Jo tum ko dene aata hai kya woh tum lete ho
Yeh itni sanskaari baatein mat karo tum dono. My brain hurts.

Bajaj aab ashnoor ki palm reading kaar raha hai 
Baseer and Nehal were in a pool date - Baaz ne bich mein Farhana ko phek diya
Abhishek Ashnoor ki palm reading kaar raha hai
GK-ha ha karlo tum doono eek show hi karlo 
Dont know she is actually rich, but BB makes sure the viewers believe she is 😅
Tanya-Zeishan
Sorry sorry
yeh amlu ka sorry wala infection tooh pureee ghaar mai pheel raha hai 
✴⚛ 🎀 𝒜𝓂𝒶𝒶𝓁 𝑀𝒶𝓁𝓁𝒾𝓀 𝒜𝓅𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾☯𝓃 𝒯𝒽𝓇𝑒𝒶𝒹 🎀 ⚛✴ Imagine a guy who walks into a studio, spills a little bit of magic, a...
270