Originally posted by: TrickyMind
BB k sign task ko GK kafi serious le raha hai 😂
Yaha se plane takeoff hone wala hai
Khurshi ki pette bandh le saab 
Episode Discussion
Originally posted by: TrickyMind
BB k sign task ko GK kafi serious le raha hai 😂
Yaha se plane takeoff hone wala hai
Khurshi ki pette bandh le saab 
Nehal phir se Bajaj ke khana pe tok ne lagi
Originally posted by: NINALOGY
Farhana ko galli sy problem hogayi jo khud sabko itna kuch bolti hai aur positive gang is taking stand for farhana?
Also i read that amaal ny malti sy baat ki toh baseer naraz hogiya amaal sy 😂
Haha haan even i was surprised to see both back benchers and front benchers on farhana’s side malti ki waja se baaki ghar mein bohat parivarik mahol banna hua hai shayad 😂
Is Farhana crazy ?
Just cz she doesnt like Ashnoor she disqualified that image recreation ??
Sahi toh tha bilkul
Kya dena lena chal raha hai task mein
Originally posted by: TrickyMind
BB k sign task ko GK kafi serious le raha hai 😂
Dekhiye. Khanna saab sabse serious sirf blanket fold karte time hote hai. Ek dum proper alignment ke saath blanket fold. 
Kunika ke liye jaggery aata hain - wo Bajaj khaya - isliye uspe sab char rahe hain
Shehbaz ko amal se door hata do. Maybe he can look betterFarhana bathroom mein ro rahi thi. Shehbaz and Zeeshan uska mood theek kar rahe the. Shehbaz ne end mein Farhana ko smile karwa hi Diya. I think he is genuine with HMs and this is the reason HMs like him.
GK tooh ekdum task mai ghush chuka hai
Maano captaincy task ho 
✴⚛ 🎀 𝒜𝓂𝒶𝒶𝓁 𝑀𝒶𝓁𝓁𝒾𝓀 𝒜𝓅𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾☯𝓃 𝒯𝒽𝓇𝑒𝒶𝒹 🎀 ⚛✴ Imagine a guy who walks into a studio, spills a little bit of magic, a...
270