Originally posted by: SunShine_Soul
I'm not blaming her because I watched the episode apni khushi sy🤢. If I am Meheer then tum Faha ho 😂 always try to badnaam Mujh Bechari ko 😂
Main Faha nhi hoon,Mahi hoon and mujhe Saad chahiye
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 26th Sept 2026 WKV
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 27th Sept 2026 WKV
ASIF AT | The Unfavoured Favourite™
Celebs at "15Yearsof Mijwan" - by Manish Malhotra - Alia & Vicky
Mahabharat Challenge: The Mahayuddh (Live Slot 6: 11-12 AM IST Sat)
Very partial
🏏West Indies tour of India 2026: 1st ODI - on 27/09/26 @2:00 PM IST🏏
Mahabharat Challenge: The Mahayuddh (Live Slot 5: 8-9 PM IST Sat)
Mahabharat Challenge: The Mahayuddh (Live Slot 4: 5-6 PM IST Sat)
🏏India vs Afghanistan, 2nd Quarter-Final, Asian Games 2026🏏
Originally posted by: SunShine_Soul
I'm not blaming her because I watched the episode apni khushi sy🤢. If I am Meheer then tum Faha ho 😂 always try to badnaam Mujh Bechari ko 😂
Main Faha nhi hoon,Mahi hoon and mujhe Saad chahiye
Originally posted by: SunShine_Soul
Thanks 😛❤️But I will skip next week ky episodes Mujhy nahi dekhna hai😑
kyunki tumhe Areeb Faha and co dekhna hai
Mein sadistic ho gye hoon iis liye 😅 Mujhy Murtasim aur Haya ka romance nahi dekhna hai 😑
Nahi Maheer mein hoon aur Mujhy Saad chahiye tum Faha ho Areeb ki fiance Meri well wisher 😂
Originally posted by: SunShine_Soul
Mein sadistic ho gye hoon iis liye 😅 Mujhy Murtasim aur Haya ka romance nahi dekhna hai 😑
kyunki tumhe Areeb and Maheer ka romance dekhna hai hmmm😉
Originally posted by: SunShine_Soul
Nahi Maheer mein hoon aur Mujhy Saad chahiye tum Faha ho Areeb ki fiance Meri well wisher 😂
At this rate Faha has more chance of getting Saad than Mahi😉😆
I'm Maheer aab and I am gonna defend apni Maheer ko from next week epi.
Rakh lo Saad aur Areeb Mujhy dy do😌
Originally posted by: SunShine_Soul
Rakh lo Saad aur Areeb Mujhy dy do😌
lelo bilkul lelo,mujhe A bhi nhi chahiye Areeb ka😆
Originally posted by: SunShine_Soul
I'm Maheer aab and I am gonna defend apni Maheer ko from next week epi.
yeh bht mushkil kaam leliya hai tumne🤣