Users

Frequent Posters

Daltoni thumbnail
Anniversary 12 Thumbnail Group Promotion 7 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
Posted: 10 years ago

Originally posted by: nn027

Ne one su na zurci 🤣
No, they are at a party

Ja evo, cackalicama pridrzavam kapke i citam vas..a Smeki,petak jeste,ali ja radim i subotom..i to svake subote 🤢

Daltoni thumbnail

Originally posted by: smeker

Znaci to je to😲,Nisam nesto odusevljena ali imas pravo Gago mozda se iznenadim
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=F6SWGrjwVtg&list=SPmp7-c1oqjtasbW8Dbm4BXt6hzncbwbbi&index=1[/YOUTUBE]

Dakle..eto..rekla je..pet bambija za nju..👏
Bikica_Biki thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail Commentator 1 Thumbnail
Put koji vodi napred
Jedna neobicna ali jednostavna tajna mudrosti svih epoha uci nas da i najmanji cin altruizma, svaka ljubaznost i davanje obogacuju, a da svaki napor da se osvoje bogatstvo i moc slabi i osiromasuje. To su znali i o tome nas ucili Indijci, grcki filozofi i Hrist, i posle njih hiljade mudraca i pesnika cija su dela prezivljavala epohe u kojima su ziveli, dok su kraljevstva i kraljevi njihovog doba nestali i zaboravljeni. Mozete da se slozite s Hristom ili s Platonom, sa Silerom ili Spinozom: svuda vrhovna mudrost uci nas da nisu ni moc ni bogatstvo ono sto nas cini srecnim, vec samo ljubav. Svaki altruizam, svako odricanje u ime ljubavi, svako saosecanje, svako davanje sebe izgleda kao gubljenje vremena, kao lisavanje, ali nije: to je obogacivanje i uzdizanje i jedini put koji vodi napred. 
~Herman Hese
The path that leads forward
An unusual but simple secret wisdom of all ages teaches us that even the smallest act of altruism, kindness and giving each enriching, and that any effort to capture the richness and power of the weak and impoverished. That they knew and what we learned Indians, Greek philosopher and Christ, and after the thousand sages and poets whose works have been surviving the epoch in which they lived, and the kingdoms and kings of their day gone and forgotten. Can not agree with Christ or with Plato, Spinoza and the Siler: everywhere supreme wisdom teaches us that neither power nor wealth that makes us happy, but only love. Each altruism, any renunciation in the name of love, all compassion, all giving yourself look like a waste of time, as well as deprivation, but it is not: it is enriching and uplifting and the only road forward.
~ Hermann Hesse
nn027 thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 8 Thumbnail + 2

Originally posted by: Daltoni

Ja evo, cackalicama pridrzavam kapke i citam vas..a Smeki,petak jeste,ali ja radim i subotom..i to svake subote 🤢

Auuu Dal. Pa ti si se bas "usrecila".  Nadam se samo da sve to vredi.  😲

Wow Dal. Well, you can just "make happy". I just hope it all worth it.

Bikica_Biki thumbnail
Duciceva zrnca mudrosti o prijateljstvu

Covek postaje prijatelj coveku koji je zabavan, a neprijatelj coveku koji je dosadan. 
Pravi prijatelji nas ocenjuju samo po nasim vrlinama, a neprijatelji po nasim manama.
Ne treba prijatelja ceniti po pravdi, nego po srcu.
Ko prijatelja tumaci i analizira, taj ga ne voli.
Prijateljstvo se zove ljubav izme'u coveka i coveka.
Prijateljstvo se zadobija paznjom vecma nego ikakvim herojskim dokazima.
Prijatelji su obicno ljudi slicni po znanju, uverenju, moralu, ali i po polozaju i po ugledu.
Pravih prijatelja uvek imamo manje nego sto sami verujemo.
Najbolji prijatelji, to su oni u cijem drustvu mozemo da cutimo a da se ipak osecamo dobro kao i kad najsrdacnije razgovaramo.
~ Jovan Ducic
Ducic grains of wisdom on friendship

A man befriends a man who is fun, and the enemy of a man who is boring.
True friends we evaluated only according to our virtues and our enemies the disadvantages.
Should not be judged by the justice friends, but by the heart.
Friends who interprets and analyzes, that it does not.
Friendship is called the love between man and man.
Friendship can gain attention more than the heroic any evidence.
Friends are usually people alike in knowledge, beliefs, morals, and the position and reputation.
Real friends still have less than they themselves believe.
Best friends are those in whose company we can be quiet and still feel as good as when Cordially talk.
~ John Ducic
Edited by Bikica - 10 years ago
nn027 thumbnail
Pustite neka na mene pljuste svetovi. Moram da kisnem ovako nerazuman.

A lepo sam vam govorio: ne ostavljajte me samog, sklon sam glumatanju, pravim teatar ni od cega.

Sta cu ja u ovoj tisini
kad sam za nemire stvoren?
Sta cu tu gde je ljigavo
od negovanih ruku?

Sve je toliko veliko,
koliko smo mi mali u sebi,
i sve je toliko malo,
koliko smo mi u sebi veliki.

Mi smo ljudi koji pletu korpe,
a upletu u zivotu samog sebe.
Eto sta smo mi.

Zamrsimo svoje lepe ruke
u grbave vrbe,
pa korenje spone
iz tabana da nam raste.

Eto sta smo mi.

Svi Cigani kao ljudi putuju
i odlaze.
Mi, u vrbe pretvoreni, camimo u mestu.

Mika Antic
Let it pour down on me worlds. I have KISN this unreasonable.

A nice'm telling you: Do not leave me alone, I'm prone to histrionics, making theater out of nothing.

What will I do in this silence
I for restlessness?
What am I here, where the slimy
of manicured hand?

Everything is so great,
as we are small in itself,
and everything is so small,
as we are in themselves great.

We are a people who weave baskets,
and interfere with life itself.
That's what we are.

Mess up their pretty hands
in a bent willow
and roots begin
the soles of the feet that are up.

That's what we are.

All Gypsies as people travel
and go.
We turned the willow, vidjeh in place.

Mika Antic

Edited by nn027 - 10 years ago
Daltoni thumbnail

Originally posted by: nn027

Auuu Dal. Pa ti si se bas "usrecila".  Nadam se samo da sve to vredi.  😲

Wow Dal. Well, you can just "make happy". I just hope it all worth it.

Uf Nado..neznam vise ni sama..bila sam pritiskana sa svih strana od strane moje uze porodice da se takav posao ne propusta..istina, radi se mnogo, ali je radno mesto,kompanija i okruzenje kao iz maste..ali kad dodjem kuci, nisam ni za sta..mozes samo da zamislis u kakvom sam stanju kad danas nisam imala volju da kupim sebi ni obucu na nenormalnom snizenju, niti bilo sta...I ja se nadam da cu se vremenom navici i da ce mi biti lakse...za sad je...bippp bippp

Ugh .. Nado Nemah more of myself .. I was harassed on all sides by my immediate family that such failure does not work .. true, it's a lot, but the position of the company and the environment as well as the imagination .. but when I get home, I'm for anything .. you can imagine how I looked when I was still willing to buy the shoes themselves or the abnormal discounts, or anything ... I hope that I will eventually get used to and we will be easier ... for now ... bippp bippp
Edited by Daltoni - 10 years ago
nn027 thumbnail

Originally posted by: Daltoni

Uf Nado..neznam vise ni sama..bila sam pritiskana sa svih strana od strane moje uze porodice da se takav posao ne propusta..istina, radi se mnogo, ali je radno mesto,kompanija i okruzenje kao iz maste..ali kad dodjem kuci, nisam ni za sta..mozes samo da zamislis u kakvom sam stanju kad danas nisam imala volju da kupim sebi ni obucu na nenormalnom snizenju, niti bilo sta...I ja se nadam da cu se vremenom navici i da ce mi biti lakse...za sad je...bippp bippp

Ugh .. Nado Nemah more of myself .. I was harassed on all sides by my immediate family that such failure does not work .. true, it's a lot, but the position of the company and the environment as well as the imagination .. but when I get home, I'm for anything .. you can imagine how I looked when I was still willing to buy the shoes themselves or the abnormal discounts, or anything ... I hope that I will eventually get used to and we will be easier ... for now ... bippp bippp

Navijam za tebe to znas. Daj Boze da se naviknes i da ti bude lakse. 

Root for you to know that. God forbid you get used to it and you want easy.

Bikica_Biki thumbnail
Dal🤗 Verujem da si se bila malo i odvikla od poslovnih obaveza,sad treba vremena da se naviknes,budii strpljiva,svaki pocetak je tezak,pogotovu kada se radi o drugoj firmi,sve mi je jako dobro poznato.Znam kako je i kada dodjes doma,sve tebe ceka,svi muski,kao i kod mene.
Samo sto ja sam sebi uzela pauzu sto se tice poslovnih obaveza iz opravdanih razloga,a jedva cekam da i ja pocnem sa radom,samo da prezimim😆
Samo napred,ne odustaj,pogotovu kada se radi o odlicnoj kompaniji i radnoj poziciji!
Dal believe you were little and wean from business obligations, I need time to get used to it, be patient, every beginning is difficult, especially when dealing with other companies, it's all very well  known. I how and when you come home , all waiting for you, all men, as well as me.
It's just that I myself took a break as to the obligations of business for good reasons, and I'm looking forward to and I start to work, just for the winter
Go ahead, do not give up, especially when it is a great company and your position!
nn027 thumbnail

Edited by nn027 - 10 years ago