Virat ke shadab KO out kese Kia 
Match Discussion
Virat ke shadab KO out kese Kia 
Iftikar at number 7 for pak
yeh wicket dekh ke acha lag raha hai warna thodi Der pehle bilkul fine nahi thihahaha acha , I m fine how are you?

Iftii chachuuu please insan ban ke khelna
Chalo bumrah ka ek over aur hai
Iftikar and Shaheen are hitters.
Imad and Shadab should’ve kept batting. India’s chances would’ve been better.
Now the only way to go is choke Pak and/or keep taking wickets
Nail biting match at end now
or Abhi Meri that kharab kr rahe Hai yeh logyeh wicket dekh ke acha lag raha hai warna thodi Der pehle bilkul fine nahi thi

Sorry but not sorry yeh match toh apna haipehle yeh match Jeet Jaye hum phr Khushi se bolongi

India hi jeet jayega yeh match....run rokna inke kaam aaya

https://www.cricbuzz.com/cricket-news/139529/usa-canada-cricket-to-stay-suspended-mauritius-membership-confirmed ODI proposal was 40/40 over not...
5 t20I vs eng Atleast 3 matches starts late for us -- 10 pm While 3 ODI - 3.30 pm / 5.30 pm last at 3.30 pm
Pak v SL 2 test in pak (WTC - Current cycle
Pakistan set to play 3 ODI VS mighty Aus in pakistan Details coming up!
In Dubai 8 matches.... More on soon.... Pakistan Shaheens (A)squad: Shamyl Hussain (captain), Abdul Samad, Arafat Minhas, Ahmed Daniyal, Akif...
0