Guru ji aa?????😲😲
Indha forum min ore oppatra guru ji yengal goldie ji mattum dhaan ..😃
Sole proprietor ..
Bigg Boss 19- Daily Discussion Thread - 14th Oct 2025
Mannat Har Khushi Paane Ki: Episode Discussion Thread - 30
ASTHIN KA SAANP 14.10
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai Oct. 14, 2025 Episode Discussion Thread
KARWA CHAUTH 15.10
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai October 15, 2025 EDT.
Alia Bhatt is being roasted on Insta on Jigra BA post
Kajal,Vidya and Tanya ka Gharelu Kalesh
Bigg Boss 19: Daily Discussion Thread - 15th Oct '25
Dost Dost na raha
Pankaj Dheer Passes Away
Rhea Chakraborty and her brother get their passports back
Guru ji aa?????😲😲
Sole proprietor ..
Forumku vandhu etti partha edhenna adutha gif war?? No sandai en nanbargale...moolakaranam mdu tripaa??..maduraiku ellorum vaaanga..invitation extended to all my if frns
Originally posted by: Hanamisuki
Guru ji aa?????😲😲
Sole proprietor ..
Neenglum guru ji 2 va promote aitinga sis... congrats perumaya irku😛
Forumku vandhu etti partha edhenna adutha gif war?? No sandai en nanbargale...moolakaranam mdu tripaa??..maduraiku ellorum vaaanga..invitation extended to all my if frns
Dho ticket lam potachu vandhu erangardhu mattu dan 😆 expenselam rockerzzz & sizzlerz paathupanga😉😉
Hey nice gif maa..👌
Originally posted by: MellowVibes
Dho ticket lam potachu vandhu erangardhu mattu dan 😆 expenselam rockerzzz & sizzlerz paathupanga😉😉
Yenna expenses .. ?? Indha whole event kum sponsors ae dazzlers dhaan ..😜
Law and system will never give a punishment like the criminals to feel the same like victims...
My wish... Those people shouldn't die by encounter or hanging or whatever... Their both hands and toungue should be cut and left in the road to live their rest of their life... All media should publish that punishment and his situation after that...😡😡
👍🏼👏 .. sadly it’s the truth .
Idhu nalla irruku
Sandalaam poda theriyadhu