Harshad/Aditya AT #31 - Page 88

Created

Last reply

Replies

1k

Views

19.9k

Users

19

1.5k

Frequent Posters

Ayraa-MK thumbnail
7th Anniversary Thumbnail Rocker Thumbnail Commentator Level 3 Thumbnail
Posted: 7 years ago
Main tmko sharabi dikhta hon, Smajh kiya rakha hai mjhe hahaha
deeps07 thumbnail
19th Anniversary Thumbnail Stunner Thumbnail + 4
But on a positive note..the best scene of todays episode was at siddiqui house..whn aditya and zoya asked for 2 min..and when they went to corner..both were like..nobody had any plans regarding the work..zoya was totally worried abt aditya fighting again ..and aditya was worried abt who arshad is..😆..duniya idhar ke udhar ho jayein, yeh donon sirf ek doosre ke fikar karthe hein..
Maryam2 thumbnail
16th Anniversary Thumbnail Stunner Thumbnail Commentator Level 3 Thumbnail
adi noor arjun ki team yayyy
jealous and funny adi is tooo cute yaar
Ayraa-MK thumbnail
This look hahaha, Adi is back, Arshad ka jeena haram kr dega yeh, and Waseem bechara tang hi ajay ga
princy48 thumbnail
14th Anniversary Thumbnail Trailblazer Thumbnail + 2

Originally posted by: AyraaMalik

Aur Khao Aur Kaho hahah, pora bowl hi utha liya Adi nain

This was such a sweet scene ..yaar i was lyk thoda aur continue karo na...n the episode ended 😳
Maryam2 thumbnail
16th Anniversary Thumbnail Stunner Thumbnail Commentator Level 3 Thumbnail
pehli baar adi ne kisi ko khilaya hai khud nahi khaya hahaha yehi hai bepannaah pyaar
Swarnalatha5 thumbnail
13th Anniversary Thumbnail Dazzler Thumbnail Commentator Level 1 Thumbnail

Originally posted by: deeps07

I am princy..😆..pehli baath..aditya looked so cute..and zoya looked so clueless..aur wassim looked as usual constipated by aditya..and roshana looked brainwashed..and our arshad looked kabab mein haddi..frustrated tho bahuth hoon..🤪

it luks like my students synopsis for project😆 but nice one deepti😊
Ayraa-MK thumbnail

But on a positive note..the best scene of todays episode was at siddiqui house..whn aditya and zoya asked for 2 min..and when they went to corner..both were like..nobody had any plans regarding the work..zoya was totally worried abt aditya fighting again ..and aditya was worried abt who arshad is..😆..duniya idhar ke udhar ho jayein, yeh donon sirf ek doosre ke fikar karthe hein..

han and 2min baad, waseem 2 min hoye nae 😡
Ayraa-MK thumbnail
New IV picx, dekho dekho
https://www.instagram.com/p/BmbUF8wn0C8/?utm_source=ig_web_copy_link
princy48 thumbnail
14th Anniversary Thumbnail Trailblazer Thumbnail + 2

Yeah right ..i was talking on the same during the epi ..utne mess mein bhi uska yeh tha ki aapne sharab peena shuruh kardoya ...phirse kisi ko maara aapne ..n he was lyk pehle yeh batao yeh hai kaun ..😆

Love their bond