LOST IN CASE 3.1.26
STRUCK IN CASE 4.1.26
7 year leap for Yeh Rishta
Kjo to direct a grand family drama for his next movie
Happy 300 Manvikians.....
I'm loving Munni-Hrithik encounters and pair
Lokah fame Kalyani Priyadarshan cast opp Ranveer in Pralay
How Many More Indo Pak Movies Will Be Made
A Police Officer Vs A Fairy OS
Tyvrr, jag bor i Stockholm. Jag kommer att vara hr tills 17 juni. Om du skulle komma till Stockholm, berttar fr mig s vi kan arrangera och trffa.
Originally posted by: fatma201
Tyvrr, jag bor i Stockholm. Jag kommer att vara hr tills 17 juni. Om du skulle komma till Stockholm, berttar fr mig s vi kan arrangera och trffa.
Sent you PM.Originally posted by: KreyaArshiLover
Aha ok. Bor du inte i Sverige eller?? det skulle vara kul. Men tror inte det r mjligt att jag kommer till Stockholm. Men om jag kommer kan vi ju trffas. Eller om du kommer runt Jnkpings omrdet kan vi ju ocks trffas!!😃
You are welcomed and its also nice to know you Danny.Sorry guys I came a bit late to the forum, actually I was a bit busy today
Well I am Dhany and lives in India. I can speak Hindi, malayalam and EnglishThanks for this thread dear,, now we know each other
Hi Sanjana. It was great getting to know you. I am sure we will have a good time here. 😉Originally posted by: sweetypie225
Hello everyone 🤗
I am Sanjana and I live at Kerala,India.My birthday is on May 19I am a student.I know Hindi,English,Malayalam and can understand Tamil a little bit but cannot speak it.Hope we have some good time here Fatma!!😊 🤗