what are doing Master mind?

hadi_just4u thumbnail
14th Anniversary Thumbnail Navigator Thumbnail
Posted: 8 years ago
#1
Vikas porey season jisne apki waat lagai jis ne apke sarey doston k jane p bola k woh time agaya or jab hina ne apka sath diyaa thaa ap kaisey bhool gaye itna acha task hosakta tha agar app puneesh ki jagah hina k sath milker shilpa or puneesh ki waat lagatey jis taraha se woh dono apko nominations main kuchal rahey they lag raha hai k sari footage shilpa ko deker usko app bohot hi asani se winner bana rahe hon kyun k hina ka koi nhi bacha wahan waisey hina ko becahri lagne ka pora haq becoz i feel so bad for bohota bura lagta jab pora ghar sath na ho or app akele but hina bechari nhi she is a fighter she said sorry to vikaa ask him to do task abb vikas apne bhi tu wohi kiya agar bb apko koi task de rahey hai tu pori tarah usko pora karey app shilpa ko plate main saja k kyun trophy de rahe hai k woh task kerti hai vikas power ka ghalat faida utha raha hai or kal hina or khud bhi bohot mean sabit karogy app usko waisa task deker app bhi mahaan nhi bano gey its mean apko apki mom se pyar nhi hai baad main 100% sure vikas hina ko bohot hi ganda frame karey ga k isne meri maa ki pic ko pair lagaya and all that Tu VIkas app de hi kyun rahe 3 lac tu phir apko zaida important aptu crore pati hon or shilpa bhi hina ko jeetne do.
Edited by hadi_just4u - 8 years ago

Related Topics

Top

Stay Connected with IndiaForums!

Be the first to know about the latest news, updates, and exclusive content.

Add to Home Screen!

Install this web app on your iPhone for the best experience. It's easy, just tap and then "Add to Home Screen".