Originally posted by: vibecheck
is abhishek ki roz achi wali pitai honi chahiye. jo isko roz peetay ka usko mera blind support
Bura phans jayegi ...isha ne peeta hai aaj toh...ab kar iska support
Mahabharat Ki Pathshala Season 1 Common Wall
A pure heart receives divine blessings- Shri Krishna's divine message
Mohini Avatar story of Sri Krishna! (Kanha ki Toli round).
Shri Krishna & Draupadi — A Bond Beyond Words 💙
The Divine Guidance: Shri Krishna's Eternal Message
Hello Hello
Sri Krishna & Kaliya Story - Kanha Ki Toli Round
Story of Hari-Hara
Krishna and the tale of hundred offences
Krishna as Shanti Doot (Kanha ki toli round)
Krishna and Sudhama Story - The Golden Symphony of Friendship
Krishna and Arjuna " A Divine Bond of Unwavering Devotion"
🏏Women's Asia Cup 2026: Group A, M 9: IND W vs PAK W on 05/09/26🏏
Originally posted by: vibecheck
is abhishek ki roz achi wali pitai honi chahiye. jo isko roz peetay ka usko mera blind support
Bura phans jayegi ...isha ne peeta hai aaj toh...ab kar iska support
Lo KZ ka naya mudda... bodyshaming
Aish ko bb ne confuse kya bola Yeeh pagal ko gaye hai
subha yeh nalle ghar wale teeth tak brush karte nahi hain seedha larhne lagte hain apne stinky breath k sath
kiya shameless admi hOriginally posted by: vibecheck
abhishek ash se larai karte huay arun ko keh raha hai larki se achay se baat kar (re: kz)
apni hypocrisy pe khud ko hi hasi agai
Arun is dying to fight with Vicky without any reason 
Originally posted by: Chingaari
Bura phans jayegi ...isha ne peeta hai aaj toh...ab kar iska support
kahan peeta? mooh mein ghus k larh hi rahi hai bas. achay se roz roz peetay to support karun gi 
is k mooh pe thappar mukkay parhe to mujhe sukoon mile ga 
I wish the whole house beat him one day.🥴Originally posted by: Chingaari
Bura phans jayegi ...isha ne peeta hai aaj toh...ab kar iska support
Aishwarya chal chal pe aa rahi hai.
When people were trying to give content, BB stopped now let the 'showrunners' give trp
. Honestly though the episodes are deffo a drag, I force myself to watch and its out of habit.