Bigg Boss 20- Daily Discussion Thread - 29th September 2026
🏏West Indies tour of India 2026: 2nd ODI - on 30/09/26 @2:00 PM IST🏏
How many episodes are left of this drama?
Originally posted by: SunShine_Soul
How many episodes are left of this drama?
mera bas chale toh main isse abhi khatam kardoon.I guess atleast 8+ epis hoga🤔
Please khatam kr do iis crap fest ko 😖 Monday ko mental torture day bana diya hai iis crap fest ny Abhi tou Saad in hospital, ArHeer ka romance tracks bhi aye gy🤢
mera bas chale toh main isse abhi khatam kardoon.I guess atleast 8+ epis hoga🤔
I don't know if I should laugh or cry after watching this🤪
Originally posted by: SunShine_Soul
I don't know if I should laugh or cry after watching this🤪
Ajkal heart attack bht sasta hogya hai jo phn call pe bhi ajata hai🤣
Originally posted by: SunShine_Soul
Please khatam kr do iis crap fest ko 😖 Monday ko mental torture day bana diya hai iis crap fest ny Abhi tou Saad in hospital, ArHeer ka romance tracks bhi aye gy🤢
Mujhe koyi romance nhi chahiye bas iss show ko bandh kardo
lol it was pretty childish and laughable thing to do and i dislike Neelo just like i do for Mahi
Scene meme material tha 🙄 Also I want to know ky aisay aik phone call sun kr kon marr sakta hai 🤔 yeh drama sach mein crap fest hi hai aur always crap fest hi rahy ga 😅