Originally posted by: SunShine_Soul
dekhna band kar do woh aur bhi acha hoga
🤣 I can't leave you guys alone in this torture okay?
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 26th Sept 2026 WKV
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 27th Sept 2026 WKV
🐅 THE TIGER ASIF AT —***~~ Now Entering Legendary Territory***
Celebs at "15Yearsof Mijwan" - by Manish Malhotra - Alia & Vicky
Very partial
Mahabharat Challenge: The Mahayuddh (Live Slot 6: 11-12 AM IST Sat)
🏏West Indies tour of India 2026: 1st ODI - on 27/09/26 @2:00 PM IST🏏
Mahabharat Challenge: The Mahayuddh (Live Slot 5: 8-9 PM IST Sat)
Dar-e-Nijaat show Discussion
🏏India vs Afghanistan, 2nd Quarter-Final, Asian Games 2026🏏
Originally posted by: SunShine_Soul
dekhna band kar do woh aur bhi acha hoga
🤣 I can't leave you guys alone in this torture okay?
Beard wali Maheer pasand nahi aye Mujhy
You are our Sachi wali friend 😌 aik sath yeh torture bardasht kary gy😂😂😂
Originally posted by: SunShine_Soul
You are our Sachi wali friend 😌 aik sath yeh torture bardasht kary gy😂😂😂
Obviously 🤗
Bilkul bilkul kala doriyaa dekha hai?
Yup 😍 kal 2nd last epi tha. But bht Mahnoor annoying thi 🙄 Bechara Asfi after rukhsati woh apni Taya Abba ky house rahy ga
Originally posted by: SunShine_Soul
Yup 😍 kal 2nd last epi tha. But bht Mahnoor annoying thi 🙄 Bechara Asfi after rukhsati woh apni Taya Abba ky house rahy ga
Sach mai bechara asfi 😔
Leads ki koi chemistry hi nahi hai
Btw qalandar bhi dekh liya maine or kala doriya bhi🤣
Ab kya dekhu 😔😕
Originally posted by: SunShine_Soul
I am the daughter of the wingless Saad and the self-centered Maheer and am writing this post sitting in heaven. I didn't know that Saad and Mahi are my parents, why am I so unlucky, I have been bashing my own parents ko for the past few days and today . I'm crying now😭😭😭I have come to know yeh sach Saheer are my parents wala truth through you woh bhi aaj😭😭😭
tum rote hi raho bcs tum heaven se niche nhi ane wali😆