Sorry work from home is crazy when you’re sick (+Covid)
But I’m as clueless as the clues. Where do I post?
Bigg Boss 20: Daily Discussion Thread- 28th Sept 2026
🐅 THE TIGER ASIF AT —***~~ Now Entering Legendary Territory***
Very partial
🏏West Indies tour of India 2026: 1st ODI - on 27/09/26 @2:00 PM IST🏏
Happy Birthday Ranbir Kapoor 🎊
Dar-e-Nijaat show Discussion
🏏India vs Afghanistan, 2nd Quarter-Final, Asian Games 2026🏏
Sorry work from home is crazy when you’re sick (+Covid)
But I’m as clueless as the clues. Where do I post?
Talk to my crown, coz dirt has no place in my queendom
tujhe chaye yeh dukh 😡
tujhe chaye yeh dukh 😡
Chai se jyda kitle garam hai 🤣
yeh apki glat fehmi hai ke yeh choti hai 😳 yeh jhoot bolti hai asal mein is pic se bhi ziada bara thobra hai is bee ka 😳🤣🤣
Lagta hai kisiko kisi ka chehra yaad aarha hai 😆
Originally posted by: GuardianDevil
Sorry work from home is crazy when you’re sick (+Covid)
But I’m as clueless as the clues. Where do I post?
Nidzie take care yaar!
This thread - https://www.indiaforums.com/forum/chat-clubs/5276114/being-holmes-s3-round-2-thread-round-ended
Originally posted by: Biggboss15
Pehle mujhe kababs chahiye😎
Pair hai na, unpar chalke bazaar jao aur le ao 😌
phr us mirror mein tunne khud ki hi shakal dekhlo 😳🤣
Meri khoobsurat si shakal to mujhe humesha hi yaad rehti hai ☺️
Mirror ki kya zaroorat
21 post hai Tere 😳
chudail hamesha yaad rehti hai bacho ko 😒