Originally posted by: ItsmeSehar
Hmm but mujhy updates read karna pasand hai.
Achi baat hai
Mahabharat Ki Pathshala Season 1 Common Wall
Is Kiara Advani finished?
What a train wreck - Judaai with Anil Kapoor, Sridevi and Urmila
Mohini Avatar story of Sri Krishna! (Kanha ki Toli round).
Halala and Mutah - Crime against humanity?
Shri Krishna & Draupadi — A Bond Beyond Words 💙
A pure heart receives divine blessings- Shri Krishna's divine message
🎶Krishna Through Music — A Symphony of Melodies🎵
The Divine Guidance: Shri Krishna's Eternal Message
Sri Krishna & Kaliya Story - Kanha Ki Toli Round
Story of Hari-Hara
Mayra FF: Gone Girl
Rumya FF: Ishq Vishq
Originally posted by: ItsmeSehar
Hmm but mujhy updates read karna pasand hai.
Achi baat hai
iis tarha mera Internet and time dono bach jaty hain😆Achi baat hai
Originally posted by: ItsmeSehar
iis tarha mera Internet and time dono bach jaty hain😆
Haha good point 😂
I don't understand Afsand Hoorain ko hospital kyoun nahi ly kar ja raha hai.Haha good point 😂
Originally posted by: ItsmeSehar
I don't understand Afsand Hoorain ko hospital kyoun nahi ly kar ja raha hai.
Ly kar giya tha checkup ky liye medicine bhi di doctors ny but hoorain kehti hai ky wo beemar nhi hai iss liye wo medicine nhi ly gi.
iis tarha tou uski condition aur kharaab ho jaye gi🤢Ly kar giya tha checkup ky liye medicine bhi di doctors ny but hoorain kehti hai ky wo beemar nhi hai iss liye wo medicine nhi ly gi.
Originally posted by: ItsmeSehar
iis tarha tou uski condition aur kharaab ho jaye gi🤢
Hmm uski condition aur kharab horahi hai.
aur iis wajah sy show ki trp bhi day by day kaam ho rahi hai🥺Hmm uski condition aur kharab horahi hai.
I’m a little confused. Did hoor hallucinate the entire waterfall scene? Or just the end scene?
Originally posted by: ItsmeSehar
aur iis wajah sy show ki trp bhi day by day kaam ho rahi hai🥺
Hmm slow hai bhot yeh drama. Proper treatment dekhna chaiye inko.