i guess 5 episodes aur hai.don't know when Shahaan ko deal ka pata chaly gaNo idea
Love and War wraps up
Hello Hello
🏏Women's Asia Cup 2026: Group A, M 9: IND W vs PAK W on 05/09/26🏏
Krishna and Sudhama Story - The Golden Symphony of Friendship
Krishna as Shanti Doot (Kanha ki toli round)
Krishna and the tale of hundred offences
Krishna and Arjuna " A Divine Bond of Unwavering Devotion"
Krishna's Silent Watch
i guess 5 episodes aur hai.don't know when Shahaan ko deal ka pata chaly gaNo idea
Originally posted by: ItsmeSehar
Yup but trp bhi kaam hai
Most of hum tv dramas don't get high trp.
At least 3+ honi chahiye🥺Most of hum tv dramas don't get high trp.
hmm abhi Shahaan ko sach pata chly ga then woh both wives ko divorce dy ga.Shahaan ky dream mein bhi yehi dekhaya tha.
Ulfat ko ameer ho ke english bhi aagayi🤣
Originally posted by: ItsmeSehar
At least 3+ honi chahiye🥺
Drama Acha ho tu hi 3+ aye gi. Mta is not good and it don't deserve good ratings.
Originally posted by: ItsmeSehar
hmm abhi Shahaan ko sach pata chly ga then woh both wives ko divorce dy ga.Shahaan ky dream mein bhi yehi dekhaya tha.
I dont think so. Muhje lag ta hai ky yeh tino akhir main ek saath rahein gaye.
i don't think woh illiterate thi.Originally posted by: Unique.Sheep
Ulfat ko ameer ho ke english bhi aagayi🤣
i hope Sonya ka new drama ARY pr ayeDrama Acha ho tu hi 3+ aye gi. Mta is not good and it don't deserve good ratings.
i don't think woh Tino ek sath rahy gy.Ulfat aab Shafaq ko blackmail kr rahi haiI dont think so. Muhje lag ta hai ky yeh tino akhir main ek saath rahein gaye.