Originally posted by: Wistfulness
Didn't you watch the precap?
Oh that will be just a dream...not bothered. My focus was on RB's dialogues😆
🏏ICC Men's T20 World Cup 2026: M3: IND vs USA at Mumbai on 07/02/26🏏
Republic Rhythms: Aazadi Quest S2 ~ Round 4 -- Slot 3
Republic Rhythms: Aazadi Quest S2 ~ Round 4 -- Slot 2
TRAUMA&AFFECTS 7.2
FIGHT FOR LAND 6.2
🏏England U19 vs India U19, Final, ICC Under 19 World Cup 2026🏏
ICC Men's T20 World Cup 2026: M1: NED vs PAK at Colombo on 07/02/26
Republic Rhythms: Aazadi Quest S2 ~ Round 4 -- Slot 1
Mannat Har Khushi Paane Ki: Episode Discussion Thread - 39
Which is your favourite Ranbir Kapoor movie?
🏏ICC Men's T20 World Cup 2026: M2: SCO vs WI at Kolkata on 07/02/26🏏
Tamasha-is this the right word😡
Kabhi Khushi Kabhi Gham 2 Updates
Paan ki Dukaan - O Romeo NEW Song
Parshuram Vs. Shivprasad
Didn't you watch the precap?
Originally posted by: .amigos.
SOCHO POORA TRACK of THIS! Of Prerna's growing need and obsession and confusion about her feelings for Bajaj and his subtle seduction right under the nose of everyone around her. Them in their tashan and secret meetings and him handling her when noone can and his games and her curiosity and then slow epic burn that turns into this melting, exploding volcano between them.
Will never get it, will we?😳
Ufff stop it but please don't☺️
Bold: we will. Via YOU please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please
Dreams bother me when screen-time gets hampered. 😆Originally posted by: saps.156
Wist - I've a whole series of these scenes in my head but I better stop and reserve them for my OS series and seeing how they're married in that for now, it'll take a long time to come but the slow epic burn and obsession and explosion, I can already picture it.
That is if I don't lose interest before.😆
Thankyou you guys.😭
donex1000🤣Originally posted by: SanyaEterna
Ufff stop it but please don't☺️
Bold: we will. Via YOU please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please
EKTA HUMEIN ACHHE SCENES DENA! I BEG YOU.😒
18+ PreRish OS aane Wala hai OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ABHI CHAHIYE
Dreams bother me when screen-time gets hampered. 😆
SS is a factor I have learnt to ignore now🤔I stick to my imagination in the absence of SS
Just in time for 100😆
IF will block me.🤣🤣 18+ mein toh abhi bohat time hai.Originally posted by: SanyaEterna
18+ PreRish OS aane Wala hai OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ABHI CHAHIYE
Just a piece of cake 😏