Posted:
yess ofcourse aur kon ho sakta hai MAJNU ko chor kr๐๐...bhai ab jhalli ko aik thappar kea par gea majnu g to josh mai aa gae k meri navya ko slap parey to mai peechey kaise rahon...aik chor chaar chaar slapz kha lea pyaar main๐๐...bhai ab kea karein jhalli se pyaar jo itna karte hai k bus navya pe slapz start hoe aur wo din aur aj ka k abhi tak mjanu g thappar kha rahe hai๐...ab navya h samjhae to shaid ye samjhein SHEHZADA SALEEM othrwise i guess thappar scene hamesha on rahey ga...wht say gyez