do naam ek jaan (a fan- fic)

rajeev1 thumbnail
Posted: 18 years ago
hi guys..i am starting my fan fic do naam ek jaan....for those who missed it!

the story is about ....obviously our very own sujal and kashish...so here is the charcter sketch.

Kashish Sinha, a very young teacher by profession, got the job in a respectable college due to her father professor Sinha, a very humble person, who passed  away a couple of years ago, though he had made a great name for himself in the college where kashish teaches. Kashish lives with her mother....Tulsi Sinha.......a woman of traditions....woh loves her house...loved her husband and children.....well to be precise her child.......Charu. Tulsi has always had clashes with Kashish for unknown reasons...her hatred and irresponsible behaviour towards kashish was also a hidden truth for kashish and her younger sibling Charu. (the reason will be revealed soon)
Charu is a student of final year...in the same college, she loves and respects kashish but tired not to interfere btw her mother and her loving di.,kashish......... so these were the sinha's

now the garewals........somewhere in the same city lived the garewals, owners of multi national industries etc etc (the usual rich families) . chetan garewal the head and his wife Veena Garewal were parents of two proud sons.......the elder son...woh believed in realtions, followed the ethics and lived for .....well his love.(u know who)!!!!!!! well this was Sujal Garewal......a proud son of a respectable family. but this is not it...his younger brother, though loved and could die for his big B ...believed in everything that was oppsite Sujal's beliefs.........he was a fun lving.....irratating .....snobish at times and the kanta n kashish's life............... (went to the same college...final year student)

so these are the two respected families, who happen to bump into each other through different circumstances.....HOW? WHEN? WHERE? well to tell you that..............main hoon na!!!!

guys seriously if you dont like it just tell me..........i am ready to handle critisism.....no prbs with that. other needed characters i will introduce later if my story gets started!!!!!😳 so i am waiting!!!!!! cheers

Created

Last reply

Replies

Views

Users

Frequent Posters

rajeev1 thumbnail
It was a bright morning, a fresh start, something not so common for kashish, the eldest child of the Sinha family.

Kashish: Good morning Charu, good morning mama. (as kashish walked down the stairs to reach the breakfast table where her younger sister and mother were already seated.)
kashish was wearing a pink kameez and churidaar along with a dupata with ghungroos on the egde.....she was looking stunning as ever.

as she sat, Tulsi (her mother) glanced at her but didnt bother to reply.
Charu: Good morning di., aj to bahut kamaal lag rahi hain, kya baat hai!
kashish: bolo charu kya chahiye...kyun maska mar rahi ho?
Charu: woh....di....asal mein meri doston ne treat mangi hai woh last year keh result ki...kitne dino se taal rahi thi, ajj to pehla din hai,,,isliye socha aaj hi sab.............
Kashish: tumhe kehne ki zaroorat nahi hai.....the treats on me...tum bus jao aur enjoy karo
Charu: oh di i love you, you are such a cutie, putie darling and world's.......
Kashish : bus bus bus......mujhe pata hai keh mein world ki best di hon, hain na!!!!
charu: haan wohi.....acah ab mein chalti hon, ma bye , love you

Tulsi was watching all this with complete silence but as charu stood up to leave.....woh bol pari....
Tulsi: dehan se jana, aaj tumhara pehla din hai....best of luck, meri duayein tumhare saath hain . (aur yeh kehte huwe charu keh sar par haath phera)
charu said: jjee mama! and started to leave
Kashish : are ruko to, mein bhi tumhare saath arahi hon, mujhe bhi to college jana hai
Charu: ok di. waiting for you in the rickshaw!!!
tulsi once again looked at kashish and then turned away, woh jaise hi muri to kashish ne kaha: Mama mera bhi to aaj pehla din hai,,,,mujhe wish nahi kareingi?
Tulsi: duayein unko di jati hai jo unke haqdar hon.....jin ke liye humare dil men jaga ho......na to tum meri kisi cheez peh haq rakhti ho aur na hi mere dil mein tumhare liye koi jaga hai!!!!!!!!!!!!!!
And she went upstairs leaving behind a helpless kashish, jis ki ankh mein se ansoo bhete reh hamesha ki tarah.......
kay yeh subah kashish ki zindagi mein kuch naya pan laye gi...ya phir wohi udaas zindagi jeeye gi humari chanchal kashish?????????

jaanne keh liye bus thoda intezaar!!!!!

guys i dont know if you'll like it or not, i have tired my best to keep it simple......but rest is upto you. thanx........have fun!!
rajeev1 thumbnail
kashish was once again left stunned by her mother, likin abhi to din ki shuruwat thi, aur age bahut kuch hona baqi tha......

Charu: di jaldhi karoooooooo
kashish comes back to her sense aur bhag keh rickshaw mein bhet gayi

COLLEGE
dono bhene college pohanch jati hai.
Kashish : charu tum apni class mein jao, mein staffroom mein jake apni class check kar ke ati hon...suna hai keh sare teachers ko shuffle kiya hai. to tum jao aur enjoy karo.....final year hai tumhara, khoob mehnat karna, akhir yeh papa ki......
Charu: di i know, papa ki bahut izzat hai is college mein aur mein kabhie bhi bhule se bhi papa ki izzat peh anch nahi ane dongi. trust me!!!
kashish: i do! acah ab jao warna der ho jaye gi

charu apni class ki taraf barti hai to udhar kashish staffroom ki taraf........but as she reached the staffroom wahan to ek hulchul machi hui thi......kashish andar ayi to kuch teachers ne uski taraf dekha aur kaha

Mrs kumar: are kashish tumhe pata hai kya huwa
Kashish : nahi to...meein to bus abhi ayi hon
Mrs jeevan: yani tumne new teacher's list check nahi ki?
kashish: nahi bus wahin ja rahi thi, kyun koi khaas baat hai
Mrs Deepak: haan hai to sahi.....tumhare liye to kuch zaida hi khaas hai (in a taunting style.)
kashish: kya huwa, plz someone tell me???
Mrs Kumar: pata hai tumhara naam principle sahab ne khud final year keh students ki classes keh liye appoint kiya hai.......yani ab tumhara pala...woh kya hai uska naam......haan.....RISHI...se pare ga.
Mrs deepak: mujhe to abhi se soch soch keh kuch ho raha hai, yaad hai pichle saal usne kamal sir keh saath kya kiya tha, aur is saal bechari kashish mari gayi

kashish was absoluetly stunned, woh ek dum pareshan ho gayi
kashish: par yeh kaise ho sakta hai? mujhe to college join kiye yeh teesra saal hai, mein to seniorty ki list mein bahut neeche hon...to mein kaise...
Mrs jeevan cuts in between......: to kya huwa, tumhare pooje papa shri to yahan saalon se para rahe hain, jab tumhe yahan unke naam par nokri mil sakti hai to kuch bhi ho sakta hai
kashish ghuse se unko dekhti hai, aur kehti hai hai: mere papa ko beech mein mat laiye.....aur principle sahab kahan hai?
Mrs kumar: apne room mein honge aur kahan.....jaiye baat kar li jiye unse, magar tumhara naam jab list ahi gaya hai to hat na mushkil hai. Rishi se nipatne keh kuch tareekeh dhund hi lo!!!!!! (and all started to giggle)

kashish ko ghusa bhi tha aur ghabrahat bhi. Woh achi tarah se janti thi keh rishi kis kisam ka larka hai, awara, characterless aur cheap......likin woh yeh bhi janti thi keh college mein koi aisa teacher nahi jo uske saath classes swap kare.......phir bhi ghuse se principle shaib keh daftar ki taraf bahrti hai...

PRINCIPLE"S OFFICE.....

par yahan principle keh daftar mein sence hi kuch ulta tha..........ayen dekhte hain.....

A man: plz principle sahib, is bar mein khud guarantee leta hon keh rishi koi aisi wasi har kat nahi kare ga, us ne jo kiya uski saza usse mili hai, plz aap muje peh bharosa karein....
Principle: dekhiye mujhe aap pe pura bharosa hai magar rishi par....bilkul nahi. likin ab kyunke aap khud ayen hain to mein rishi ko apke kehne pe last chance de raha hon....and mark my words LAST CHANCE. waise mein ne personally ek naya teacher appiont kiya hai.....i hope woh rishi to kaboo mein rakh sake.
Man: thanx as he stood up from his chair and fixed his collar .( he was wearing a black armani suit and light blue shirt....) he shook hands with the principle and said: waise mujhe adaat nahi kisi se madaat mangne ki....magar aaj aapne jo mere bhai keh liye kiya woh mein yaad rakhunga......thanks once again.

yeh keh kar woh darwaze ki taraf bara.................
....magar usko kiya pata tha keh darwaze ki doosri taraf se koi aur andar araha tha......woh koi aur jo uski zindagi mein ek toofan lane wali thi......jee haan, bilkul sahi...woh koi aaur nahi balke kashish thi.

jaise hi woh aaadmi darwaze se nikla, uski takar ek gharbaryi hui, ghuse mein lal hui kashish se hui. dono ke sar takraye, aur kashish jhatke se neeche girne wali thi, keh us admi ne usse tham liya. kashish ne usse zor se pakar huwa tha aur uski ankhon mein jaise atak hi gayi thi.... dono ek dosre ko dekhne mein kuch zaida hi magan ho gaye the , (peeche thoda sa pyaar huwa ki music chalti hai as background score)..........ek dum se ayi kabab mein hadi......of course the principle.

principle: are kashish, beta tum theek to ho?
kashish ek dum se khari hui aur apne bal aur shirt theek kiye, thoda embarass feel kar rahi thi shayad.
principle to the man: mr garewal yehi hain woh teacher jinke bare mein mein baat kar raha tha........ aur kashish yeh hain rishi keh bare bhai.....MR SUJAL GAREWAL!!
kashish aur sujal ek dosre ko dekhte hain aur background mein dhamake hote hain....... and camera still.....yani end of the episode......
kya yeh takrar pyaar mein badal payegi.....ya phir har famous prem kahani ki tarah yeh bhi adhuri reh jayegi........wait for the next part!!!
rajeev1 thumbnail
ok..baqi baad mein...comments plz πŸ˜ƒ
ambarinaaltaf thumbnail
Anniversary 19 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail Engager 1 Thumbnail
yaadein taazzzaa hogaye..... πŸ˜† πŸ˜†
tanasha1993 thumbnail
Anniversary 18 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail
i cant wait 4 tthe next part!! πŸ‘
destinyz thumbnail
Anniversary 18 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail
thnk u soo much.rajeev1...........finally ... a new suj-kash fan fic.... πŸ˜ƒ
write again soon.....
kahish-rox thumbnail
farah....janu...yaar i luv ya!
tum ne meri request per ITNA BARRA kaam kia...hehe....acha hua ke dobara se likhnay shuroo ker di story...main ne shuroo se nahi parhi thi...luv yua...ab jaldi jaldi post kero!
Luv Kiran
kahish-rox thumbnail
thori zehmat ker ke agli baar ziada parts likhna!
..oneOone.. thumbnail
Anniversary 18 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 5
farah jii
app likhain or humain pasand na aaye aisa ho sakta hai kai
app bas likhti rahiyee
daad app ko milti rahay gi πŸ‘