EternalDesigns#.6.Sanaya/Shilpa/SaRun PG140|C|

shareShare facebook twitter
Posted: 9 years ago
 

Thank u sooo much Sano 4 da banner its just sooo damn gawgus I can stare at it all dat ur a star <3 

 Shop name changed and credit goes 2 da one and only my lesbooo Sara <3 I love yah beachhh sooo much Heart

..W e l c o m e ..

Welcome everyone cant belive its our 6th shop eeeks im sooo maha proud lmaooo x hmmm ive been making siggies 4 i think bout 2 years i fink ive got such a crap memo so realli dont knw how long its just a guess LOL hmmm on memo lane now basically started off with very simple siggies :) finalli i have learnt 2 make Avi's anmd slowly slowly i've cum 2 learn how 2 make Siggie Avi's and im sooo proud of dat ROFL Hmmm i have many PSD dat i have used from deviantart but recently im trying 2 use my own coloring which i hope everyone is likin :) even though its crap lol im also gonna start uploading them on Deviantart if people wanna use which is defo gonna be a big fat NO cause im not dat good im crap lets just say LOL anywhooo enogh of my rambling and i just hope dat u all love my work even in dis shop :)

. . I n t r o d u c t i o n ..

.. S a i ..

Hey I'm Sai, I'm 25 and am from England. I'm a
mad Kash and Maaneet fan so our update is mostly going to be on them. I'm still
a beginner so they will not be the best but as we get used to making them
hopefully they will turn fab.

Hope u all will like our Siggies

Thanks


.. S a n z y ..

Hey guys im Sanzy or wht yah all name me hehe x Im from England and yah all my upadates will be on either Kash,Maaneet or ArShi my new loves hehe x really wish yah all like my work even though its not da best ever but still wish yah all like and yah do request would luv 2 make yah all :)x 
Luv yah all <33
.. R u l e s ..

- Do not crop any of my work and name as urs
- Do not paste my works on other sites
- u can request as many times as yah want but 1 siggy at a time 
- if its a personal siggy feel free 2 PM oh and also plz dont ask Sai 4 requests she aint taking em in yet she is busy with work and dat so only im takin request at da moment x
- Only Req when im open [O=OPEN] [C=CLOSED]

.. R u l e s 4 R e q u e s t ..


- Only request whn my shop is open x [O]
- U can send me up 2 12 pics 4 a siggy but if i cant use em all will defo PM yah and ask yah :)
- Text of ur choice 
- use da siggy 4 like 2-3 days 
- Do not call my work urs 
-- People dat only comment on da shop can request otherwise i will ignore

For Avis x
- YouTube vid 4 like 15 seconds
- Ask if yah wnt border and coloring and dat x
- Tell me if u want da videos stacked and dat 
- Give me da size

Hope u all follow da rules :) x 

.. W h a t I M a k e  ..

Animated/Non-animated sigs
Avis
Banners

.. C o p y R i g h t s ..

SnowWhiteDesigns
Snow
Sai Creation
(C)Sai

.. T h a n k Y o u A l l ..

Just wanna say im sooo happi im on my 5th shop and dats only cause of u amazing people love yah all sooo much it really mans da world whn i see all da boom comment i get its makes my heart go Dhak Dhak LOL hope u always shower me with all da lovely comment hank u all sooo much <33 Luv yah all Heart

.. P r e v i o u s S h o p s ..



Edited by KaShGurTiLuverr - 9 years ago
Posted: 9 years ago
.. I n s p i r a t i o n s ..

Inspiration damn I have sooo many swear down emmm let me first start wiv da most special people I have 2 add em I value my life very much LOL It's my Kameenian :P how many of their r us again lmaooo marn I suck at maths big time and counting wait their's me, Wiffey, Lesbooo, Pod, Iqztah, Retard and now POP ROFL that's like 1,2,3,4,5,6 and 7 wohooo done counting ROFL that took like 2 mins of my precious time ROFL seriously we have like da most uniquest nicknames lmaooo I just wrote em down and started at em 4 good 10 mins lol ROFL I just wanna say u guys rock ur like my world's haha I have 7 worlds how lucky am I #BigHug HugSeriously tramps ur da most Amzing people in my life I can't imagine my life without u lot Embarrassed And I'm just sooo glad I even met yah #Emotional Cry Can't believe I'm crying LOL Ur just da best and the people who don't knw ahaaa tough luckie 2 thm cause ur just mine and da rest 6 of us kameenian ROFL u see we don't like sharin eachother ahem Lesbooo and Pod not included #Bewafaaa's ROFL love yah guys truly <3 I can go on and on but u better stop now movin on LOL
Sanjuuu - She's Amzing she's like my other half whom I can't live without either she's just umuahhh she's my pinky LOL I love yah sooo much Pinky ur a bit abnormal and a nutter but I wouldn't have u any other way my chuwa ROFL

Also I wanna say thank u 2 all those lovely people I met on da ArHi/SaRun AT that comment x love yah guys sooo much just within few weeks it's just feels like we have become family and I just wanna say ur all sooo Amzing x lurveee yah all sooo much <3

Kaii back 2 siggy inspiration ummm theirs like sooo many kaii here goes 
Annie * My Retard *
Sano
Aish 
Jenny
Savy
Ash
Ash
Komal
Sharona
Sai * PS have 2 add my blood sister * ROFL
Sid
Tina 
Kaju
Saraa* PregZilla * LOL
Their's just sooo many sorri if I havnt named everyone just think all da people on A&S shop are all my inspirations :)
#BigShoutOut
2 all those people who keep commenting on my gallery thank u all sooo much u don't knw how happi it makes me u guys r just da best and without u I woukdnt be on my 5th shop x love yah all sooo much <3 

Edited by KaShGurTiLuverr - 9 years ago
Posted: 9 years ago
.. I n d e x ..

Update 1 - PG 11
Update 2 - PG 12


Edited by KaShGurTiLuverr - 9 years ago
Posted: 9 years ago

Whooot whooot LOL

Still in shock mode I can't believe I made it 2 my 6th Shop wow  just felt like yesterday whn I started 2 make siggies damn thy r sooo addicting trust me LOL

Love yah all sooo much that comment in my shop regularly means a lot 2 me <3 

Thank u all Embarrassed
 



Posted: 9 years ago
CONGRATULATIONS on the 6TH gallery! ClapClap

Partttyyy time! PartyPartyPartyParty


Can't wait to seee more stuff from the two of you!

AND I LOVE the change of name! ClapClap It's great! Wink




PS @Sanzilla: 'Bout time you un-reserved your spot in my Gallery, ghadiii. LOL First page, first post is yours! SleepySleepy
Edited by ~Saraa~ - 9 years ago
Posted: 9 years ago
Congratz on ur new shop gals! Hope you have a zillion more inshallah! Hug

Nahi

xxx
Edited by -Nahi- - 9 years ago
Posted: 9 years ago
Congrats on the new shop girlies!<3
Posted: 9 years ago
Congratulations on your 6th shop. Well done and can't wait for next updateHug

Related Topics

No Related topics found

Topic Info

92 Participants 1092 Replies 29279Views

Topic started by felicitysmoak.

Last replied by ..Amira..

loader
loader
up-open TOP