CONTEST: Design A Phillum Poster - Done - Page 2

shareShare facebook twitter
Posted: 10 years ago


[Content Removed]
Posted: 10 years ago
Challenge accepted. ;)
(It's about time y'all went on a Barney-high. Hehehehe.)
Posted: 10 years ago


[Content Removed]
Posted: 10 years ago
wooo!! *runs around in circles* i wanna see some of those amazing entries! XD

good luck people! and have fun. =]

-Jot.
Posted: 10 years ago


[Content Removed]
Posted: 10 years ago
Wowowieee sounds funn! Can't wait to see all those movie posters that shall be designed :)


Cheers!
-Naina


Posted: 10 years ago
Wow sounds cool...
Cant wait to see all the amazing posters
Gud luk to all the participants
Posted: 10 years ago
oooh! Sounds so much fun. I'm definitely participating. Given - siggie or in this case poster making is my latest obsessive activity. :P 

Oh - Challenge Accepted. You wanna bet? *cause we're all - at some point for our lives are inspired by the awesome Barney Stinston!* (-

ps - I know that It's gonna be LEGEND-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY! ROFL ROFL!! This is a cheap one - but no one here is ashamed because in my body where there is supposed to be a shame gland, there is a second awesome gland which makes me awesome. True Story. :-)

Count me in, Seero! (:

Related Topics

No Related topics found

Topic Info

37 Participants 76 Replies 10877Views

Topic started by seert

Last replied by Swiftie

loader
loader
up-open TOP