Prilicious#9 - [CLSD] NEW p147/150 - Page 5

shareShare facebook twitter
Posted: 12 years ago
Originally posted by Rozain


awesome update prii love it hun
srk ones rock yaar


hey jaan again..
aw thanks so muchh

Originally posted by jaswir lover


btw...thanks for that avi's  help....i did itEmbarrassed


what avi help? i helped? when. lol
sorry i forget things sometimes.

Posted: 12 years ago
oh!!! n i really dontlike my librarian....or dont know that she hates me more then meLOL
Posted: 12 years ago
hey Prii
Congo for the new shop
Clap


wish u all the best with it dearThumbs Up
Posted: 12 years ago
EDITED MY SPOT PRII!! check it out!
Posted: 12 years ago
Originally posted by jaswir lover


oh!!! n i really dontlike my librarian....or dont know that she hates me more then meLOL


lolz.. lets continue our chat in my bakwas gang cc..
go to Chat Clubs and find my CC.. lol
i dont wanna get into trouble here for chatting.

Originally posted by -Preeti-


hey Prii
Congo for the new shop
Clap


wish u all the best with it dearThumbs Up


ay Preeti..
hows u?
awh thanks soo muchh

Posted: 12 years ago
u told me to how to upload avi...in pm...u forgot???? n how it looks(my avi)??
Posted: 12 years ago
Originally posted by Rohini.star


OMFGGGGGGG PRIIIIII!!!

First of all....CONGRATULATIONS on the new shop!!! I'm soooo gladd u reached ur ninth shop soooo fasttt!!!
I'm soooooooo proud of u Angreziii Galll!!
 
I personally feel that u r one of the bestestt and crazziest friend and sig-maker I've ever come across....and that's y u r veryy veryyy special to me!!!
 
Ur creations are always sooo unique...sooo marvellous and sooo stunning....everytime i see them I go "WHOA"
U SIMPLY RULE!!
 
And now....it feels soo great to see that U've finally got ur 9th shop!!!
I'm sooo sooo happy for u!!
 
May you have thousands and thousands more shops in ur future!!
 
And yeah...keep making those stunningly brilliant creations and keep enchanting me all the time!
 
We'll always be friends for LIFE!!
 
LOVE YA!!!
MWAAHHHH
Rohini(HindiLish Gal)



awwwww ROHINIIIII..
thankuu soo muchhhhh jaanuu...love u my hindilish gal...lol
aww u my bestti and crazii and awesome friend for life too..
love u jaan. cant miss anything in your life abt u...lol
love u and ur creations..
keep it up and omg thanks soo muchh jaanuuu...
love u like a sister... jaan..
mwahz love u too babiii...
ha i will stop/close my shop in 3 years.. after i get into medical school.  to become DR. PRii.. lol
dont make me blush or cry nowww.. lol















Posted: 12 years ago
Ufff I LOVED this update!!!!! he's looking gorgeous!!! (LOL)
 
Amazing work!!! i'd suggest hmmm sajan sigs from the recent scenes.
 
Love IQ
 
EDIT:
Andd...not to forget CONGRATULATIONS!!!LOL
Edited by blushpink13 - 12 years ago

Related Topics

doc-text Topics pencil Author stackexchange Replies eye Views clock Last Post Reply
New here <3

pencil jyotsna182001   stackexchange 1   eye 1141

jyotsna182001 1 1141 1 months ago priya185
Sutapa's new horizons

pencil Sutapasima   stackexchange 81   eye 7810

Sutapasima 81 7810 3 days ago Viswasruti
||Potterhead's creations|| NEW MUSICAL UPDATE- Pg 38

pencil Interstellarr   stackexchange 328   eye 22745

Interstellarr 328 22745 3 months ago Minionite

Topic Info

120 Participants 1127 Replies 44461Views

Topic started by SweetButSpicy

Last replied by AS..

loader
loader
up-open TOP